رایج ترین کاربرد های صنعتی یا مواد ذخیره شده در بشکه پلاستیکی

رایج ترین کاربرد های صنعتی یا مواد ذخیره شده در بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی نیاز بسیاری از مشاغل را در طیف گسترده ای از صنایع برآورده می کند. در پناد پلاستیک ما بشکه پلاستیکی را در انواع مختلف به شما ارائه میکنیم که برای همه چیز از ذخیره‌سازی طولانی‌مدت تا حمل و نقل ایمن و سازگار طراحی شده است. در حالی که کاربرد های تجاری و صنعتی زیادی برای بشکه پلاستیکی وجود دارد، امروز ما 5 ماده رایج ذخیره شده در بشکه پلاستیکی را به اشتراک می گذاریم. حتی ممکن است تعجب کنید که بدانید یک بشکه پلی اتیلنی چقدر می تواند همه کاره باشد.

کاربرد بشکه پلاستیکی

رایج ترین مواد ذخیره شده در بشکه های پلاستیکی

1. مواد خورنده

مواد خورنده باعث زنگ زدگی یا خوردگی فلز میشوند، به همین دلیل است که بشکه فلزی ممکن است برای اکثر مواد خورنده مناسب نباشد. با این حال، بسیاری از بشکه های پلاستیکی برای نگهداری بسیاری از مواد خورنده مناسب هستند. هر دو بشکه پلاستیکی دهانه بسته و دهانه باز ممکن است برای ذخیره و حمل مواد خورنده استفاده شود.

2. روان کننده های صنعتی، خنک کننده ها و سورفکتانت ها

مهمترین چیزی که باید در هنگام ذخیره سازی روان کننده ها و سایر محصولات مرتبط در نظر گرفته شود، میزان اکسیداسیون است. از آنجایی که اکسیداسیون منجر به تخریب می شود، نگهداری این محصولات در ظروف غیر واکنشی مانند یک بشکه پلاستیکی مهم است. اگر در یک بشکه فلزی ذخیره شود، مواد شیمیایی موجود در خود فولاد می تواند به تسریع اکسیداسیون کمک کند و طول عمر ماده ذخیره شده را کوتاه کند. هر دو بشکه پلاستیکی دهانه باز یا بسته معمولاً در ذخیره سازی روان کننده های صنعتی، خنک کننده ها و سورفکتانت ها استفاده می شوند. با این حال استفاده از بشکه پلاستیکی دهانه بسته رایج تر است.

3. مواد قابل اشتعال سازگار

طبق انجمن ملی حفاظت از آتش، فقط ظروف پلاستیکی تایید شده را می توان برای نگهداری انواع خاصی از مایعات قابل اشتعال استفاده کرد. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا تعیین کنید آیا مایعات قابل اشتعال شما می توانند در یکی از ظروف پلاستیکی ما ذخیره شوند یا خیر. بشکه پلاستیکی دهانه بسته برای نگهداری مواد قابل اشتعال استفاده می شود.

4. مواد دارویی مواد دارویی ذخیره شده در بشکه پلاستیکی

برای شرکت های داروسازی که مجبورند مقادیر زیادی از قرص ها یا سایر داروها را ذخیره یا حمل کنند، بشکه پلاستیکی یک انتخاب عالی است. طراحی سفت و سخت آنها به حداقل رساندن خطر شکستن یا از بین رفتن محتویات بشکه کمک می کند. همچنین بسته شدن مطمئن به کاهش احتمال ورود مایع به داخل و آسیب رساندن به محصول کمک می کند. هر دو بشکه دهانه باز و بسته ممکن است برای ذخیره سازی و حمل و نقل مواد دارویی استفاده شوند.

5. غذا و نوشیدنی

نوع از بشکه پلاستیکی برای غذا و نوشیدنی ایمن در نظر گرفته می شود. بشکه پلاستیکی فود گرید را می توان با شماره داخل نماد “بازیافت” که معمولاً در پایین درام قرار دارد، شناسایی کرد. البته اگر قصد دارید غذا یا نوشیدنی را در ظرف پلاستیکی خود نگهداری کنید، لطفاً ظروف صحیح را مشخص کنید. هر دو بشکه دهانه باز و بسته را می توان برای نگهداری غذا و نوشیدنی استفاده کرد و هر دو مفید هستند.

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در مورد انواع موادی که می توانید در یک بشکه پلاستیکی ذخیره کنید به شما ارائه دهیم. برای پرس و جو در مورد کاربرد های دیگر بشکه پلاستیکی، لطفا با ما تماس بگیرید. ما با مشاغل در همه صنایع کار کرده ایم و می توانیم به شما اطمینان دهیم که برای هر مشتری راه حلی وجود دارد.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.