راهنمای کامل بشکه پلاستیکی در سال 2022

راهنمای کامل بشکه پلاستیکی در سال 2022

راهنمای حرفه ای بشکه پلاستیکی در سال 2022

بشکه پلاستیکی پناد پلاستیک به گونه ای طراحی شده که بسیار بادوام و ماندگار باشد. این نوع بشکه ها برای نگهداری مواد شیمیایی خطرناک ایده آل هستند. استحکام و چکش خواری آنها را برای مقاصد صنعتی و تجاری مناسب می کند. علاوه بر این، بر خلاف پلاستیک های معمولی، در تولید بشکه پلاستیکی از HDPE استفاده می‌شود که ویژگی های خاصی به آن می‌بخشد.

بشکه پلاستیکی

ویژگی های محصول و مشکلات بشکه ها

بشکه پلاستیکی به گونه ای طراحی شده که بسیار بادوام و ماندگار باشد. این نوع بشکه ها برای نگهداری مواد شیمیایی خطرناک ایده آل هستند. استحکام و چکش خواری آنها را برای مقاصد صنعتی و تجاری مناسب می کند. بر خلاف پلاستیک های معمولی، این پلاستیک ها قابل استفاده مجدد هستند. بنابراین هزینه خرید این بشکه ها نسبتا پایین است. با این حال، آنها باید پس از هر بار استفاده به اندازه کافی تمیز شوند. در زیر برخی از رایج ترین ویژگی های این محصولات ذکر شده است.

ویژگی های محصول بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی ساخته شده از HDPE برای نگهداری مواد شیمیایی خطرناک و اسیدی عالی هستند. طراحی مستحکم آنها را برای چیدن با لیفتراک مناسب می کند. برخی از انواع حتی با آستر و نازل بشکه برای تسهیل ذخیره سازی عرضه می شوند. مواد این بشکه ها همچنین به اندازه کافی قوی هستند که در برابر اکثر مواد شیمیایی، از جمله آنهایی که در محیط های صنعتی و تجاری یافت می شوند، مقاومت کنند. اگر از این ظروف برای ذخیره سازی استفاده می کنید، قبل از شروع استفاده از آنها، مطمئن شوید که استحکام شیمیایی آنها را بررسی کنید. این بشکه ها همچنین در برابر سایش بسیار مقاوم هستند. به این دلایل برای نگهداری و حمل و نقل مواد خطرناک گزینه ایده آلی هستند.

بشکه پلاستیکی برای نگهداری مواد شیمیایی صنعتی مختلف طراحی شده اند. آنها قابل انباشته شدن هستند و می توانند تا سه بشکه روی هم قرار گیرند. درپوش ها از جابجایی جلوگیری می کنند و چیدمان را راحت می کنند. این بشکه ها همچنین دارای گواهی سازمان ملل متحد هستند. در نتیجه، برای نگهداری مواد شیمیایی خطرناک ایمن هستند.

بشکه پلاستیکی پلی اتیلن با چگالی بالا و  دلیل مقاومت در برابر خوردگی و اسیدی دارای رتبه بندی سازمان ملل هستند. رتبه بندی ایمنی آنها به این معنی است که آنها برای ذخیره و حمل انواع زباله های خطرناک و شیمیایی مناسب هستند. بشکه پلاستیکی از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند که آنها را دوستدار محیط زیست می کند. مواد به کار رفته در این درام ها ایمن و غیر خورنده هستند. پایداری و مقاومت در برابر اسید این بشکه ها آنها را برای ذخیره زباله های شیمیایی بسیار ایده آل می کند. همچنین می توان از آنها برای نگهداری مواد شیمیایی مختلف استفاده کرد. مواد ایمن و غیر سمی هستند.

اصول فنی بشکه های پلاستیکی

اصول فنی بشکه پلاستیکی بسته به مواد مورد استفاده متفاوت است. اکثر مواد در برابر سایش مقاوم هستند و این فرآیند را می توان در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان رساند. به عنوان مثال، ترموپلاستیک ها در برابر گرما و حملات شیمیایی مقاوم هستند. اما در موارد دیگر نمی توانند. به عنوان مثال، برخی از انواع پلیمرها مانند ABS به گرما حساس هستند. در نتیجه، یک سیستم فشار بالا ممکن است به اندازه دیگری موثر نباشد.

دمای ذوب پلیمر بسیار مهم است. اگر دما خیلی پایین باشد، می تواند باعث مشکلات ابعادی در پلاستیک، تاب برداشتن یا سوختگی شود. اگر دما بیش از حد بالا باشد، پلاستیک تخریب شده یا حتی می شکند و در نتیجه عملکرد ضعیفی دارد.

محدوده کاربرد برای بشکه های پلاستیکی

جدای از کاربرد آنها در بسته بندی، دامنه کاربرد بشکه پلاستیکی به اندازه آنها متنوع است. بسته به کاربرد، می توان از آنها برای کمپوست سازی، تکثیر گیاهان و غیره استفاده کرد. برای پیدا کردن بهترین انواع بشکه پلاستیکی برای نیازهای خود، به این صفحه مراجعه کنید. آنها بشکه های با کیفیت مختلف را ارائه می دهند و می توانند سفارش آنلاین شما را پردازش کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربردهای متعدد این ظروف، همین امروز با ما تماس بگیرید.

ساخته شده برای کاربردهای مختلف

صنایع مختلف نیاز به ذخیره سازی برای مواد خطرناک و شیمیایی دارند. طیف گسترده ای از بشکه های پلاستیکی موجود به محافظت از چنین محصولاتی در برابر آلودگی کمک می کند. صنایع دارویی، غذایی و آشامیدنی و پتروشیمی از بشکه های پلی اتیلنی برای این منظور استفاده می کنند. علاوه بر این، آنها برای مواد خطرناک مناسب هستند و برای اهداف مختلف سفارشی می شوند. چه به یک ظرف ساده برای غذا و نوشیدنی نیاز داشته باشید و چه به ظرفی برای مواد خطرناک، این بشکه ها مطابق با نیاز شما خواهند بود.

جدای از کاربردهای عملی آنها، دامنه کاربرد بشکه پلاستیکی تقریباً نامحدود است. آنها یک انتخاب عالی برای حمل و نقل و نگهداری مواد غذایی به صورت فله هستند. آنها را می توان برای مدت طولانی در یخچال های صنعتی و انبارها خنک نگه داشت. به ویژه، آنها برای نیازهای مهم پذیرایی ایده آل هستند، زیرا می توانند مقادیر زیادی غذا را ذخیره کنند. به طور مشابه، می توان از آنها برای ذخیره مایعات و پودرهای مختلف استفاده کرد. آنها همچنین برای مواد خورنده ایده آل هستند، زیرا مانند فولاد تجزیه نمی شوند. آنها همچنین برای نگهداری مواد شیمیایی و مواد خطرناک مانند اسیدها و قلیاها مناسب هستند.

احتیاط ها

یک بشکه حاوی محصولات دارویی نیاز به محافظت در برابر محصولات مضر و آلودگی دارد. با این حال، یک بشکه پلاستیکی که به خوبی طراحی شده باشد، محافظت کافی را فراهم می کند. از محصولات دارویی در برابر آلودگی و اثرات زیست محیطی محافظت می کند. علاوه بر این، یک بشکه پلی اتیلنی با کیفیت خوب به اندازه کافی بادوام است تا بتواند مقادیر زیادی از مواد دارویی یا شیمیایی را تحمل کند. میتواند محیط زیست را از اثرات مضر آلاینده ها محافظت کند.

کاربردهای بسیار دیگری برای بشکه پلاستیکی وجود دارد. به عنوان مثال، آنها برای نگهداری مواد غذایی ایده آل هستند. در تبرید صنعتی می توان از آنها برای خنک نگه داشتن مواد غذایی استفاده کرد. آنها همچنین برای نگهداری پودرها و مایعات ایده آل هستند. علاوه بر غذا، این ظروف می توانند مواد شیمیایی خطرناک از جمله نفت، گاز و کود را نیز ذخیره کنند. این به آنها اجازه می دهد تا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر این، آنها را می توان بازیافت کرد.

محدوده کاربرد برای بشکه های پلاستیکی

کاربردهای زیادی برای بشکه پلاستیکی وجود دارد. ذخیره سازی غذا یک امر بدیهی است. برای نگهداری مواد غذایی به صورت فله ایده آل است و می تواند آن را در یخچال صنعتی خنک نگه دارد. کاربردهای فرآوری مواد غذایی در مقیاس بزرگ اغلب برای این بشکه ها مناسب است و مقادیر زیادی غذا را ذخیره می کند. از دیگر کاربردها می توان به ذخیره سازی پودرها و مایعات از جمله رنگ، حلال ها و روان کننده ها اشاره کرد. این بشکه پلاستیکی محکم برای مواد خورنده نیز مناسب هستند زیرا مانند فولاد تجزیه نمی شوند. برخی از کاربردهای بشکه پلاستیکی شامل موارد زیر است:

بشکه پلاستیکی یک راه حل عالی برای ذخیره و حمل و نقل مواد شیمیایی و سایر مواد خطرناک هستند. آنها سبک وزن، قابل استفاده مجدد و بسیار بادوام هستند و از محیط زیست در برابر خطرات محافظت می کنند. به همین دلیل برای چندین عملیات صنعتی گزینه ایده آلی هستند. اگر به دنبال راه حل ذخیره سازی صنعتی هستید، باید به دنبال شرکتی باشید که بتواند بشکه پلاستیکی تایید شده را عرضه کند. سازنده مناسب به شما در مورد نوع بشکه مورد نیاز شما توصیه می کند و به شما کمک می کند تا مناسب ترین مورد را برای نیاز خود انتخاب کنید.

چه یک شرکت کوچک، متوسط ​​یا بزرگ در زمینه دفع زباله های صنعتی باشید، متوجه خواهید شد که بشکه پلاستیکی عالی می توانند نجات دهنده باشند. این ظروف قابل استفاده مجدد بادوام و قابل استفاده مجدد هستند، بنابراین سرمایه گذار خوبی هستند

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.