حضور شرکت پناد پلاستیک تولیدکننده انواع بشکه صنعتی در نمایشگاه نفت تهران

حضور شرکت پناد پلاستیک تولیدکننده انواع بشکه صنعتی در نمایشگاه نفت تهران

حضور شرکت پناد پلاستیک تولیدکننده انواع بشکه صنعتی در بیست و ششمین نمایشگاه نفت تهران

شرکت تولیدی صنعتی پناد پلاستیک اولین تولیدکننده انواع بشکه پلی اتیلن فوق سنگین و گرید فلزی PLD8000، امسال برای دهمین سال پیاپی در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران در سالن 7 غرفه 324 حضور خواهد داشت.

شرکت تولیدی صنعتی پناد پلاستیک فعال در حوزه تولید انواع بشکه های پلی اتیلنی فوق سنگین و گرید فلزی PLD9000 از جمله انواع بشکه دهانه بسته و دهانه باز امسال هم همچون سال‌های گذشته در نمایشگاه نفت تهران ۱۴۰۱شرکت خواهد کرد.

این شرکت فعال تولید کننده بشکه تاکنون در 10 دوره از این نمایشگاه صنعتی و با هدف ایجاد فرصت  آشنایی و تبادل تجربیات شرکت کرده است. از جمله اهداف اصلی حضور در نمایشگاه نفت تهران برای شرکت تولیدی صنعتی پناد پلاستیک بررسی امکان صدور تولیدات و افزایش فروش در کنار ارتقای سطح کیفی کالاها و آشنایی با آخرین دستاوردهاست.

معرفی و عرضه بشکه گرید فلزی 9000 PLD  برای اولین بار در نمایشگاه نفت تهران ۱۴۰۱

شرکت تولیدی صنعتی پناد پلاستیک امسال در کنار عرضه محصولات همیشگی خود، از محصول جدید خود  بشکه گرید فلزی PLD9000 که می‌تواند به دلیل داشتن کیفیت و شرایط برتر و قیمت کاملا رقابتی با بشکه‌های فلزی تولیدی و موجود در بازار جایگزین خوبی برای بشکه‌های فلزی باشد، رونمایی خواهد کرد.

مدیران این شرکت امیدوارند این بشکه گرید فلزی PLD9000 به دلیل سودآوری بیشتر برای مشتریان و مصرف‌کنندگان بشکه‌های فلزی بتواند در کوتاه مدت بازار بزرگی را به دست آورد.

پناد پلاستیک ارائه‌دهنده انواع بشکه صنعت نفت و پتروشیمی

شرکت تولیدی صنعتی پناد پلاستیک همچون گذشته با امید به آینده بهتر همواره در تلاش بوده است بهترین بشکه‌ها را با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و با بهره‌گیری از ماشین‌آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان به صنعت نفت و پتروشیمی ایران ارائه دهد. در این راستا این شرکت تاکنون موفق به کسب استانداردها و تاییدیه‌های مختلفی در زمینه تولید بشکه‌های پلی اتیلینی  ۲۲۰ لیتری شده است و به جرات می‌توان محصولات این شرکت را برترین بشکه‌های فوق سنگین موجود در بازار در مقابل ضربه، حرارت و … با استحکام بالا و وزن بهینه به شمار آورد.

مدیر شرکت پناد پلاستیک آقای …. ضمن ابراز خرسندی از حضور این شرکت در این نمایشگاه، هدف خود را از شرکت در نمایشگاه صنعت نفت 1401 تهران، تبدیل شدن به برترین برند توسعه‌دهنده کلان در صنعت نفت و پتروشیمی پیشتازی در تولید و فروش انواع بشکه‌های فوق سنگین مناسب این صنعت اعلام می‌کند و امیدوار است با شرکت در این نمایشگاه همچون سال‌های گذشته بتوانند با ارتباط مستقیم با مشتریان، نیازهای آنان را بهتر شناسایی کنند و در نهایت در آینده با طراحی و اجرای سیستم کارآمدتر، رضایت مشتریان خود را به دست آورند.

شرکت تولیدی صنعتی پناد پلاستیک تاکنون انواع بشکه پلی اتیلن فوق سنگین از جمله بشکه دهانه بسته و دهانه باز 220 لیتری، بشکه گرید فلزی POT 9000 و PLD 9000 را برای مظروف سازی انواع مواد شیمیایی، نفتی، پتروشیمی، صنعتی و غذایی و دارویی تولید کرده است. کلیه محصولات این شرکت که همگی با استانداردهای روز دنیا تهیه و تولید شده‌اند از آب‌بندی بالایی برخوردار هستند و امکان انبارش بالا و پالت‌گذاری و تخلیه کامل مواد داخل بشکه و عدم افزایش شاخص عدد تمیزی روغن با گذشت زمان و امکان چاپ لوگو روی بدنه و سربشکه و پلمپ را دارند.

شایان ذکر است که سال گذشته شرکت پناد پلاستیک برای اولین بار در ایران و خاورمیانه بشکه پلی اتیلن فوق سنگین220 لیتری با کلاس جهانی به بازار ایران و جهان عرضه کرد.

علاقه‌مندان به بازدید از غرفه پناد پلاستیک در بیست و ششمین نمایشگاه نفت تهران می‌توانند به سالن شماره 7، غرفه 324 مراجعه کنند و یا جهت آشنایی بیشتر با این شرکت و محصولات آن به سایت پناد پلاستیک به آدرس penadplastic.com مراجعه کنند.

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.