تولید بشکه پلاستیکی

تولید بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی ظرفی تو خالی جهت ذخیره سازی انواع مختلف مواد است. مواد پلاستیکی گوناگونی جهت ساخت این بشکه ها مورد استفاده قرار می گیرند، که از مهم ترین و کاربردی ترین آن پلی اتیلن است. به همین دلیل است که بشکه پلاستیکی را بشکه پلی اتیلنی نیز می نامند. در این مقاله به تولید و کاربردهای بشکه پلاستیکی می پردازیم.

این بشکه ها از خواص و ویژگی های مثبت فراوانی برخوردارند و به سبب همین ویژگی ها نیز در صنایع گوناگونی کاربرد دارند و بین کارخانه دار ها و شرکت ها محبوبیت خاصی جهت ذخیره مواد و جا به جاییشان دارند. بشکه پلاستکی طی فرآیندی تحت عنوان قالب گیری چرخشی، که بهترین روش تولید بشکه پلاستیکی مقاوم و با کیفیت است، تولید می شود.

این نکته نیز قابل ذکر است که تولید این بشکه ها قابلیت سفارشی سازی نیز دارد و می توان متناسب با درخواست مشتری، در ابعاد و سایز های گوناگونی تولید شوند. انواع مختلفی از این بشکه ها از لحاظ عملکرد و سایز و ابعاد وجود دارند، مانند بشکه های مخروطی، زیرپله، مکعبی، بشکه های به صورت افقی یا عمودی و همچنین بشکه هایی با حجم هایی متفاوت.

بشکه پلی اتیلن
بشکه پلاستیکی

تولید بشکه پلاستیکی

پناد پلاستیک، تولید کننده ای بزرگ در زمینه انواع بشکه و پلاستیک است. بشکه های تولیدی این شرکت، بشکه پلاستیکی 220، بشکه های L-ring، بشکه های مواد شیمیایی، مواد غذایی، روغن های صنعتی، بشکه های نیمه رسانا UV دار و همچنین انواع درب و پلمپ هستند.

بشکه پلاستیکی 220 با مواد اولیه مرغوبی ساخته می شود، دارای کیفیت خارق العاده ای است و می تواند تقریبا هر گونه مواد با هر ماهیتی را ذخیره و حمل و نقل کند. در ادامه به بررسی مزایا و کاربرد های وسیع بشکه پلی اتیلنی می پردازیم.

مزایای بشکه پلاستیکی

در اینجا به طور موردی مجموعه ای از مزایای این بشکه های کارآمد را نام برده و هر یک را به طور خلاصه توضیح می دهیم:

مقاوم

بشکه پلاستیکی به سبب پلی اتیلن با دانسیته بالای ساختاریشان نسبت به مواد شیمیایی، مواد خورنده و اسیدی و به طور کل هر ماده ای که به احتیاط جهت جا به جایی احتیاج دارد و به نوعی خطرناک است، مناسب است. این بشکه ها همچنین در مقابل نور UV نیز دارای مقاومت بالایی هستند و آسیبی به آن ها نمی رسد. به این نکته توجه کنید که بشکه پلاستیکی دارای دو نوع دهانه باز و دهانه بسته هستند که برای حمل مواد خطرناک بایستی از نوع دهانه بسته استفاده کرد.

سبک

بشکه پلاستیکی از دو نوع پلی اتیلن خطی و متقابل ساخته می شود، که کم تراکم و یا پر تراکم است. در هر صورت، این بشکه ها دارای وزن بسیار کمی هستند و به راحتی می توان آن ها را جا به جا کرد، صرفا به ابزار آلات خاصی مانند دستگاه های مخصوص جا به جایی بشکه های فلزی نیاز ندارند.

ارزان

نسبت به اینکه این بشکه ها در مقابل انواع مواد مقاوم هستند و از آن ها در برابر تنش های محیطی محافظت می کنند، وزن سبکی دارند و بار ها می توان از آن ها استفاده کرد، دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای هستند. این مخازن نسبت به مخازن با جنس های دیگر بسیار ارزان تر هستند.

حجم

شما می توانید بشکه پلاستیکی به سایز و ابعاد مورد نیاز خودتان را تهیه کنید. بشکه پلاستیکی 220 لیتری دارای ظرفیت زیادی جهت نگه داری بخش زیادی از مواد است. همانطور که پیش تر ذکر کردیم شما می توانید بشکه مورد نظرتان را به ابعاد موردنیازتان سفارش دهید.

بدنه بشکه

از دیگر مزایای بشکه پلاستیکی می توان به یکنواخت بودن دیواره اشاره کرد، که به همین سبب از پیدایش و رشد جلبک ها پیشگیری به عمل می آورد. همچنین این یکنواختی دیواره تمیز کردن فضای درونی بشکه را بسیار تسهیل می بخشد و امکان استفاده مجدد از بشکه را فراهم می آورد.

مزیت بشکه پلاستیکی
مزایای بشکه پلاستیکی

کاربرد بشکه پلاستیکی

کاربرد مخازن پلی اتیلنی ذخیره سازی مواد و جا به جایی آن ها است. ما قصد داریم برخی از کاربرد هایش در صنایع مختلف را برایتان ذکر کنیم:

مواد غذایی

بشکه پلاستیکی که مناسب حمل مواد غذایی و خوراکی است دارای استاندارد های خاص و پروانه بهداشتی است. شما می توانید هر گونه مواد غذایی، و حتی آب شرب، را در این بشکه ها نگه داشته بدون اینکه نگران از دست رفتن کیفیت آن و تغییر یافتن طعم و بویش باشید.

مواد شیمایی

هرگونه مواد اسیدی و خطرناک که باید احتیاط و مراقبت زیادی در جا به جایی اش به عمل آورد را می توان با این بشکه ها و به خصوص توسط بشکه های L-ring که از دو جداره و به طور محکم ساخته شده اند، جا به جا کرد. بشکه پلاستیکی در مقابل مواد شیمیایی دارای مقاومت زیادی است.

روغن صنعتی

اگر نگرانی در حمل و ذخیره سازی روغن های صنعتی دارید و به دنبال بشکه مناسب هستید، قطعا بشکه پلاستیکی گزینه مناسبی است. انواع و اقسام روغن های صنعتی را می توان در مخازن پلی اتیلنی ذخیره کرد.

انواع درب و پلمپ

حتما می دانید که بشکه پلاستیکی که تهیه می کنید علاوه بر دارا بودن کیفیت بالا باید از درب و پلمپ خوبی نیز برخوردار باشد. درب خوب و فیت با بشکه پلاستیکی تان تضمین کننده حفاظت از محتویات درون بشکه تان است.

بشکه پلاستیکی
کاربرد بشکه های پلاستیکی
سخن آخر

همانطور که خواندید، بشکه پلاستیکی و یا همان مخازن پلی اتیلنی دارای مزایا و کاربرد های فراوانی هستند و به شدت گزینه مناسبی جهت انتخاب برای جا به جایی و ذخیره سازی محصولاتتان هستند. تولید بشکه پلاستیکی امروزه به مقدار زیادی صعود پیدا کرده است. سعی کنید بشکه پلاستیکی مورد نظرتان را از تولید کننده ای معتبر تهیه بفرمایید که به همان نتایج مثبتی که در ذهن دارید دست یابید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.