تاثیر کووید-19 بر صنعت بسته بندی

تاثیر کووید-19 بر صنعت بسته بندی

کووید-19 دنیایی را که ما در آن زندگی می کنیم تغییر داده است. این احتمالاً دست کم گرفته شده است. نه تنها شاهد بدترین رکود اقتصادی در قرن ها بوده ایم، بلکه غم انگیزتر از همه این است که صد ها هزار نفر در سراسر دنیا در نتیجه این ویروس جان خود را از دست داده اند. سال 2020 و 2021 سال سختی برای همه بوده است. ماه‌ها قرنطینه طولانی مدت و فاصله‌گذاری اجتماعی که هزاران کسب‌وکار را مجبور به تعطیلی و بسیاری از کارمندان را بیکار کرد. مانند تمام صنایع در  سراسر جهان، صنعت بسته بندی با سهم خود از سختی هایی که مستقیماً توسط کووید-19 ایجاد شده است، دست و پنجه نرم کرده است.

اما با واکسیناسیون کووید-19، این امید وجود دارد که این می تواند پایان همه گیری باشد. در این مقاله، بررسی می‌شود که صنعت بسته بندی چگونه تحت تأثیر تأثیر کووید-19 قرار گرفته است.

بسته بندی و کووید

اهمیت صنعت بسته بندی

ما اغلب وقت زیادی را صرف فکر کردن در مورد نقش مهمی که یک شرکت بسته بندی متوسط ​​در اقتصاد ایفا می کند، نمی گذرانیم. چه رسد به زندگی روزمره ما. اما شرکت بسته بندی جایگاهی جدایی ناپذیر در زنجیره تامین جهانی دارد. بسته بندی محافظ، اعم از جعبه های مقوایی، ظروف پلاستیکی یا بشکه های پلاستیکی، برای جابجایی کالاها و محصولات از یک مقصد به مقصد دیگر ضروری است. برای اینکه غذای خود را با خیال راحت وارد سوپرمارکت کنید، باید در بسته بندی محافظ حمل شود. برای رساندن تلفن همراه، لپ تاپ یا تلویزیون به خانه، به بسته بندی محافظ نیاز دارید.  همچنین برای دریافت لوازم پزشکی، تجهیزات حفاظت فردی و واکسیناسیون به بیمارستان ها، به بسته بندی های محافظ نیاز دارید.

چالش های پیش روی صنعت بسته بندی در طول کووید-19

نقش اساسی که یک شرکت بسته بندی در زنجیره تامین بازی کرد، زمانی که کووید-19 شروع به مختل کردن زنجیره تامین کرد، به راحتی آشکار شد. در همان زمان، تقاضا برای بسته‌بندی محافظ افزایش یافت. زیرا جهان آنلاین شد، دورتر شد و نیاز به بسته‌بندی محافظ بیشتری برای ارسال کالاها و محصولات داشت. (از زمان شروع همه گیری چند محصول دیگر از خرده فروشان آنلاین سفارش داده اید؟)

شرکت‌های بسته‌بندی باید با چالش افزایش تقاضا مقابله کنند و در عین حال با کمبود منابع و اختلالات در زنجیره تامین مقابله کنند. قفسه‌های سوپرمارکت‌ها باید به طور کامل بسته بندی و ارسال می‌شدند، و صنایع مهم از فناوری تا ساخت‌وساز نیاز به تامین داشتند.

با این حال، کووید-19 بسیاری از بخش‌های زنجیره تامین را مجبور به تعطیلی یک شبه کرد. چه از طریق تعطیلی مشاغل، قرنطینه یا نیاز به کارگران برای قرنطینه پس از مثبت شدن تست ویروس کرونا. در نتیجه صنعت بازیافت نیز که مواد بسته بندی پلاستیکی و مقوایی را تامین می کند، به شدت مختل شد.

شرکت‌های بسته‌بندی همچنین مجبور بودند اقدامات فاصله‌گذاری اجتماعی خود را برای ایمن ماندن در برابر کووید در طول همه‌گیری برای کارکنان خود رعایت کنند. همچنین باید به کارمندان در صورت لزوم اجازه قرنطینه و مرخصی بدهند. شرکت ها مشتریان خود را از دست دادند. زیرا بسیاری از کسب و کارها مرخصی گرفتند یا درهای خود را برای همیشه بستند. برنامه ریزی برای آینده و برنامه ریزی برای یک تقاضای ناشناخته تقریباً غیرممکن شد.

پناد پلاستیک و همه گیری جهانی

اما در حالی که چالش‌ها وجود داشتند (و در بسیاری موارد، این چالش‌ها یک شبه به وجود آمدند!)، بسیاری از شرکت‌های بسته‌بندی، از جمله پناد پلاستیک، در مواجهه با این چالش‌ها موفق بوده‌اند. با توجه به اینکه پناد پلاستیک محصولات بسته بندی ضروری را به صنایع پزشکی، شیمیایی و غذایی عرضه می کند، ما باید زنجیره تامین خود را تقویت کنیم و اطمینان حاصل کنیم که می توانیم خواسته های جدید مشتریان خود را برآورده کنیم.

پناد پلاستیک اقدامات فاصله گذاری اجتماعی را در محل کار انجام داد. همچنین در صورت امکان به کارمندان اجازه داد از خانه کار کنند. فقط کارکنان ضروری در طبقه انبار باقی مانده بودند که محصولات بسته بندی را جابجا می کردند، محموله ها را تحویل می گرفتند و تحویل می دادند.

برای اطمینان از اینکه درخواست‌های آنلاین جدید برای سفارش‌ها می‌توانند برآورده شوند و پردازش شوند،پناد پلاستیک سرمایه‌گذاری زیادی روی نرم‌افزار رایانه، سخت‌افزار و منابع آنلاین انجام داد. کسب‌وکارهای بیشتری که به بسته‌بندی محافظ نیاز دارند دریافتند که می‌توانند به راحتی از طریق وب‌سایت سفارش دهند و از راه دور با ما تجارت کنند.

در حالی که متأسفانه برخی از مشتریان به دلیل تأثیرات کووید-19 از دست رفتند، پناد پلاستیک با موفقیت به سمت پذیرش مشتریان جدید در صنایع جدید حرکت کرده است و تضمین می‌کند که آن دسته از مشاغل با تقاضای افزایش یافته برای بسته‌بندی محافظ، تامین‌کننده‌ای دارند که می‌توانند به آن‌ها اعتماد کنند.

آینده صنعت بسته بندی

صنعت بسته بندی ثابت کرده است که در طول همه گیری همه گیر قوی است، اما غلبه بر تأثیر کووید-19 آسان نبوده است. شرکت‌های بسته‌بندی مجبور شده‌اند روی فناوری و نرم‌افزار جدید سرمایه‌گذاری کنند تا به کار آنلاین و تجارت آنلاین روی بیاورند. برای مشاغل، این روند ادامه خواهد داشت و تجارت در داخل صنعت به صورت از راه دور و آنلاین انجام می شود. حتی وقتی همه‌گیری تمام شده است، می‌دانیم که راه‌اندازی دیجیتال مهم‌تر از همیشه خواهد بود. همه اینها همچنین به این معنی است که تقاضا برای بسته‌بندی‌های محافظ افزایش می‌یابد، زیرا تعداد کمتری از مغازه‌ها و خرده‌فروشان به صورت حضوری می‌فروشند و کسب‌وکارهای بیشتری نسبت به قبل شروع به ارسال محصولاتی می‌کنند که نیاز به محافظت در حین ذخیره‌سازی و حمل و نقل دارند.

اما همه‌گیری هنوز به پایان نرسیده است، و بسته‌بندی‌های محافظ هنوز در سراسر کشور مورد نیاز است تا سوپرمارکت‌های ما پر باشند و اطمینان حاصل شود که موارد مورد نیاز همچنان می‌تواند به بیمارستان‌ها برسد و واکسن‌های ویروس می‌توانند با خیال راحت به مراکز توزیع منتقل شوند. کار هنوز به پایان نرسیده است، اما، حداقل در حال حاضر، قطعا آینده ای برای صنعت بسته بندی وجود دارد.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.