بشکه پلاستیکی چه ویژگی هایی دارد؟

بشکه پلاستیکی چه ویژگی هایی دارد؟

بشکه پلاستیکی چه ویژگی هایی دارد؟

بیشتر بشکه های پلاستیکی صنعتی به رنگ آبی هستند. در حالی که این رنگ برای چندین دهه استاندارد بوده است، تولید کنندگان اکنون به رنگ های دیگر نیز روی آورده اند. HDPE به دلیل مقاومت بالایی که در برابر اشعه ماوراء بنفش دارد، گزینه ای بسیار محبوب است که آن را برای نگهداری مواد غذایی و سایر موادی که احتمالاً پس از چند ماه طراوت خود را از دست می دهند، مناسب می کند. این ماده همچنین برای نگهداری مواد شیمیایی، زباله های خطرناک و روغن انتخاب خوبی است. بشکه پلاستیکی دارای ویژگی های منحصر به فرد است که در ادامه اشاره میکنیم.

ویژگی بشکه پلاستیکی

بشکه پلی اتیلنی از پلی اتیلن با جرم مولکولی بالا ساخته می شود. چگالی بالایی دارند و بی اثر هستند که آنها را برای کاربردهای صنعتی ایده آل می کند. بر خلاف بشکه فلزی، بشکه پلاستیکی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و نشتی و بادوام هستند. بسکه پلی اتیلنی در کاربردهای مسکونی، تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. جایی که هزینه و بودجه ارزش زیادی دارد. آنها همچنین می توانند دوباره استفاده شوند و دوباره پر شوند و برای نگهداری و ذخیره مواد شیمیایی مناسب هستند. این بشکه ها اغلب در کارخانه های شیمیایی و نگهداری مواد غذایی استفاده می شوند. بشکه پلاستیکی دهانه باز معمولا برای این مقاصد استفاده میشود.

علاوه بر این، آنها برای مواد خطرناک دارای درجه بندی سازمان ملل هستند و انتخابی عالی برای مواد شیمیایی هستند. مواد مورد استفاده برای ساخت این بشکه ها، پلی اتیلن با چگالی بالا و قالب گیری دمشی است که در برابر واکنش های خورنده و اسیدی مقاومت می کند. بشکه پلی اتیلنی همچنین سبک وزن و مناسب برای حمل و نقل است.

انواع بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی در دو نوع اصلی وجود دارد

  • دهانه باز
  • دهانه بسته

بشکه پلی اتیلنی دهانه باز رایج ترین نوع بشکه است و برای ذخیره سازی بیشتر مایعات و محصولات خشک ایده آل است. آنها با طراحی دهانه باز خود مشخص می شوند.

یک بشکه پلی اتیلنی دهانه بسته دارای یک درب کوچک برای سهولت در ورود مواد است. به طور معمول، این بشکه ها برای مایعات استفاده می شوند، اما برای جابجایی محصولات خشک نیز مناسب هستند.

ذخیره مواد گوناگون

بشکه پلاستیکی آبی در صنایع متعددی استفاده میشود و میتواند با خیال راحت همه چیز را از روغن زیتون گرفته تا مواد شیمیایی خطرناک را ذخیره کند. آنها به راحتی روی هم چیده می شوند و به راحتی می توان آنها را در انبارها جابه جا کرد. بشکه پلی اتیلنی دارای گواهی سازمان ملل و دارای درجه غذایی است. این آنها را برای استفاده در کارخانه های تولید مواد شیمیایی ایده آل می کند. آنها همچنین برای مهار نشت و پاکسازی ایده آل هستند.

مزایای بشکه پلی اتیلنی

بشکه پلاستیکی بخش ضروری بسیاری از صنایع، از فرآوری مواد غذایی گرفته تا استخراج روغن است. آنها سبک وزن هستند و می توان آنها را به روش های مختلف حمل کرد. صرف نظر از اندازه آنها، آنها به راحتی پر می شوند، روی هم قرار می گیرند و حمل و نقل آنها آسان است. و به دلیل مواد غذایی که دارای گواهینامه سازمان ملل هستند، بهترین انتخاب برای حمل مایعات و سایر کالاها هستند.

آنها محکم، سبک وزن و انعطاف پذیر هستند. می توان گفت که محبوب ترین و با کیفیت ترین ماده برای بشکه پلاستیکی آبی HDPE است. زیرا با هیچ ماده شیمیایی واکنش نشان نمی دهد، در برابر خوردگی مقاوم است و هنگامی که برای مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) قرار گیرد، به هیچ وجه خراب نمی شود.

خلاصه:

  1. بشکه پلاستیکی آبی یک ظرف همه‌کاره است و به دلیل توانایی کار خود در بیشتر صنایع شناخته می‌شود.
  2. آنها با استفاده از مواد اولیه درجه یک و آخرین تکنولوژی برای مطابقت با استانداردهای صنعتی تولید می شوند.
  3. این محصول را می توان در کاربردهای مختلف از جمله ساختمانی، شیمیایی، نفتی، مواد غذایی و نمایندگی های دارویی استفاده کرد.
  4. علاوه بر این، آنها دارای ویژگی مونتاژ و تمیز کردن آسان هستند که آنها را برای استفاده صنعتی مناسب می کند.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.