بشکه پلاستیکی و کاربرد های تجاری آن

بشکه پلاستیکی و کاربرد های تجاری آن

کاربرد های تجاری مانند ذخیره سازی، حمل و نقل و بسته بندی محصولات نیاز به ظروف بادوام و قابل اعتماد دارند. اینجاست که بشکه پلاستیکی برتری دارد. بشکه پلاستیکی با استفاده از مواد پلی اتیلن با چگالی بالا و وزن مولکولی بالا (HDPE) تولید می شود. این به بشکه پلاستیکی استحکام و دوام لازم را می دهد. امروزه، این بشکه پلاستیکی به بخشی حیاتی از عملیات تجاری بسیاری از مشاغل تبدیل شده‌اند. از آنجایی که آنها خورده یا زنگ نمی‌زنند، بشکه ها برای استفاده در محصولات مایع و جامد مناسب هستند. شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی، شرکت های داروسازی و غیره از بشکه پلاستیکی برای بسته بندی، ذخیره سازی و حمل و نقل محصولات نهایی، مواد زائد و موارد دیگر استفاده می کنند. برخی از کاربرد های تجاری بشکه پلاستیکی عبارتند از:

برای نگهداری مواد غذایی، نوشیدنی ها و داروها

یکی از کاربردهای تجاری عمده بشکه پلاستیکی برای نگهداری مواد غذایی، داروها و نوشیدنی ها است. چندین شرکت مواد غذایی و نوشیدنی از دوام و استحکام ارائه شده توسط این بشکه های پلاستیکی استفاده می کنند. علاوه بر این، بشکه ها را می توان با دستورالعمل مطابق با FDA برای نگهداری مواد غذایی، داروها و نوشیدنی ها ساخت. بنابراین، می‌توانید از بشکه پلاستیکی برای ذخیره و ارسال برخی از مواد غذایی، نوشیدنی و محصولات دارویی بدون نگرانی در مورد آلوده شدن محتوا استفاده کنید.

برای ذخیره و حمل و نقل محصولات با طبیعت متفاوت

علاوه بر این، بشکه پلاستیکی را می توان برای ذخیره و ارسال محصولات با ماهیت های مختلف استفاده کرد. این بشکه ها در دو نوع هستند. بشکه پلاستیکی دهانه باز و بشکه پلاستیکی دهانه بسته. بشکه پلاستیکی دهانه باز دسترسی آسان را ارائه می دهد. آنها اغلب در نگهداری محصولات جامد و خشک استفاده می شوند. از سوی دیگر، بشکه پلاستیکی دهانه بسته برای نگهداری و حمل و نقل محصولات مایع و نیمه مایع بسیار مناسب است. برای همه محصولات خشک، جامد، مایع یا نیمه مایع، یک بشکه پلی اتیلنی مناسب برای این کار وجود دارد.

برای مدیریت مواد زائد

جمع آوری، مدیریت و دفع کارآمد زباله برای هر شرکتی مهم است. به منظور جلوگیری از آلودگی یا خطرات زیست محیطی، مشاغل و شرکت ها در سراسر کشور از بشکه پلی اتیلنی برای جمع آوری، مدیریت و حمل و نقل ایمن مواد زائد خاص استفاده می کنند. بشکه ها می توانند مواد زائد خاصی را بدون نشتی یا ایجاد هرگونه مشکلی در خود نگه دارند. علاوه بر این، بشکه پلاستیکی قابل استفاده مجدد است. از این رو، آنها را می توان بارها و بارها استفاده کرد.

در بالا برخی از کاربرد های تجاری بشکه پلاستیکی آورده شده است. اگر به یک ظرف محکم و بادوام برای کاربردهای تجاری خود مانند ذخیره سازی، حمل و نقل نیاز دارید، بشکه های پلی اتیلنی راه حل ایده آل هستند.

چرا پناد پلاستیک؟

کاربرد تجاری بشکه پلاستیکی

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.