بشکه پلاستیکی و مزایا

بشکه پلاستیکی و مزایا

بشکه پلاستیکی و مزایا

بشکه پلاستیکی در صنعت بسیار کاربرد دارد. این بشکه از پلی اتیلن با جرم مولکولی و چگالی بالا ساخته شده که آن را برای مصارف صنعتی مناسب کرده. پلی اتیلن با چگالی بالا استفاده شده نسبت به ph پایین یا بالا بسیار مقاوم است. بشکه پلاستیکی مزایای فراوانی دارد که در این مقاله به آن میپردازیم.

چرا بشکه پلاستیکی؟

بشکه پلاستیکی دارای تمام ویژگی های لازم جهت ذخیره، حمل و نقل و برطرف کردن نیاز های مسکونی، تجاری و صنعتی  شما میباشد. ویژگی هایی مانند ضخامت، دیواره های با دوام، مقاومت به پرتو فرابنفش (UV) و نفوذناپذیری، بشکه پلی اتیلنی را برای انواع بسته بندی مناسب کرده. از بشکه پلاستیکی میتوان برای ذخیره مواد غذایی، شیمیایی، دارویی و همچنین آب باران بدون کم ترین آسیبی استفاده کرد.

مزایای بشکه پلاستیکی

مزایای بشکه پلاستیکی

  • با دوام

اگر بشکه پلاستیکی انتخاب شما برای ذخیره یا حمل و نقل محصول تان است، لازم نیست نگران آسیب دیدن محصول خود باشید. طراحی بشکه پلاستیکی به گونه ای است که در مقابل فشار، ضربه پرتاب و افتادن بسیار مقاوم باشد. در نتیجه محصول شما از هر آسیبی حفظ میشود.

  • چند بار مصرف

از مهم ترین مزایای بشکه پلاستیکی قابلیت استفاده چند باره آنها است. شما میتوانید از بشکه پلی اتیلنی خود بارها و بارها استفاده کنید. بدون اینکه نگران آسیب دیدن بشکه یا محصول خود باشید. فقط باید توجه کنید که پس از هر بار استفاده، بشکه پلاستیکی شما به طور کامل تمیز شود. برای آشنایی با شستشوی بشکه پلاستیکی این مقاله را بخوانید.

  • مقاوم به پرتو فرابنفش (اشعه UV)

بسیار مهم است که ظرف حمل و نقل شما در برابر نفوذ نور مقاوم باشد. بشکه پلاستیکی با مقاوم بودن در برابر پرتو فرانبفش از خرابی یا آسیب محصولات شما جلوگیری میکند. این مزیت خصوصا در مورد ذخیره و حمل مواد غذایی کاربرد زیادی دارد.  فقط توجه کنید اگر بشکه را به طور طولانی مدت در فضای باز نگه دارید، قابلیت جذب نور را دارد. پس احتیاط لازم را رعایت کنید.

  • عدم نشتی

این ویژگی بشکه پلی اتیلنی آن را برای حمل مایعات بسیار مناسب ساخته است. در فشار های بالا و ضربه های شدید هم هیچگونه نشتی از بشکه پلاستیکی مشاهده نمیشود. در نتیجه مایع ذخیره شده در آن کاملا ایمن میماند.

  • مقرون به صرفه

پلاستیک نسبت به سایر مواد ارزان تر است و بشکه پلاستیکی ساخت راحت تری دارد. در نتیجه قیمت آن از محصولات ذخیره کننده دیگر پایین تر است. همچنین قابلیت استفاده مجدد دارد که هزینه های شما را کاهش میدهد. پس برای صنایع و صرفه جویی در هزینه ها بشکه پلاستیکی یک انتخاب به صرفه است.

انواع بشکه پلی اتیلنی

بشکه پلاستیکی دهانه باز و بسته

بشکه پلاستیکی دهانه بسته

این بشکه برای نیازهای مختلف صنعتی و تجاری کاربرد دارد. بشکه پلاستیکی دهانه بسته از بهترین مواد ساخته شده و برای حمل و ذخیره انواع مختلف مایعات بسیار پر استفاده هستند. برای انواع محصولات خطرناک یا بی خطر بشکه پلاستیکی دهانه بسته میتواند گزینه ای مطمیٔن و ایمن باشد. بهترین مزیت این بشکه ها حمل و جا به جایی راحت و هزینه بسیار مناسبشان است.

بشکه پلاستیکی دهانه باز

بشکه پلاستیکی دهانه باز از بهترین وسایل حمل و نقل هستند که میتوانند شما کمک کنند. این بشکه ها برای حمل و ذخیره انواع محصولات خشک کاربرد دارند. بشکه های تولیدی ما از پلی اتیلن با تراکم بالا ساخته شده اند و دارای استحکام بالایی به سبب وزن مولکولی بالایشان هستند. برای آشنایی کامل با بشکه دهانه بسته یا دهانه باز اینجا را بخوانید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.