بشکه پلاستیکی دست دوم

بشکه پلاستیکی دست دوم

بشکه پلاستیکی دست دوم، مناسب برای آنانی که قصد صرف هزینه کمتر، خرید تعداد بشکه پلاستیکی 220 بیشتر و استفاده از آن برای امور کمتر حساس و حیاتی دارند.

بشکه های پلاستیکی و یا مخازن پلی اتیلنی، که در سال های اخیر به جایگاه مهمی در صنایع گوناگون و استفاده های شخصی دست یافته اند، محفظه ها و نگهدارنده هایی هستند که می تواند امنیت و سلامت کالاها و محصولات شما را تضمین کنند.

سوالات متداول بشکه پلاستیکی دست دوم

1. آیا بشکه های دست دوم به اندازه بشکه های نو مقاومت دارند؟

طبیعتا یک بشکه 50 ساله با یک بشکه ای تازه به تولید رسیده برابری نمی کند، اما همان بشکه 50 ساله را برای مصارف گوناگونی که به مقاومت احتیاج دارند همچنان می توان به کار برد.

2. کدام بشکه ها را تحت عنوان بشکه دست دوم می نامند؟

شکه ای را که مدت ها مورد استفاده قرار گرفته و یا شخصی خریداری کرده و پس از چند وقت بازگردانده! پس بشکه های دست دوم لزوما بشکه های خراب و از کار افتاده ای نیستند.

3. بشکه هایی که پناد پلاستیک عرضه می کند، دست دوم هستند؟

خیر، تمامی بشکه هایی که پناد پلاستیک عرضه می کند، نو و دارای بهترین کیفیت و مقاومت هستند.

 

بشکه پلاستیکی

بشکه های پلاستیکی، همان بشکه های آبی رنگی هستند که در کنار خیابان ها، در مزارع، پشت بام منازل و بسیاری دیگر از مکان ها مشاهده شان کرده و خواهید کرد. به این دلیل گفتیم بشکه های “آبی” رنگ که رنگ پیش فرض و استاندارد در ساخت بشکه های پلاستیکی، رنگ آبی است. همچنین بشکه های پلاستیکی که پناد پلاستیک، شرکت تولید کننده بشکه 220، عرضه می کند، به رنگ آبی هستند.

 

بشکه پلاستیکی 220

بشکه ها دارای ابعاد گوناگون و متنوعی هستند از سایز های بسیار کوچک گرفته تا بزرگترین حالت که 220 لیتری است. در این مطلب نیز، تمرکز ما بر انواع 220 لیتری است. در زیر به طور خلاصه به کاربردهای این بشکه ها اشاره کرده ایم:

در ابتدا باید بگوییم در این محفظه ها تقریبا هر چیزی را می توان نگه داشت و ذخیره کرد؛ فرقی نمی کند که محصول موردنظرتان مایع باشد و یا جامد و فرقی نمی کند که محصول جامدتان خوراکی باشد و یا غیر خوراکی.

بشکه هایی که برای ذخیره سازی مواد خوراکی مورد استفاده قرار می گیرند، تفاوت بزرگی با دیگر بشکه ها دارند: این بشکه ها به صورت food grade تولید می شوند. یعنی چی؟ یعنی حین ساخت در دیواره های آن ها از موادی استفاده می شود که در تماس با مواد غذایی باعث تغییر در بافت و حالت آن ها نمی شوند و آن ها را به همان حالتی که هستند حفظ می کنند.

  • پس اولین کاربرد بشکه پلاستیکی 220، نگه داری مواد غذایی است.
  • ذخیره سازی مواد صنعتی مانند انواع روغن های صنعتی
  • ذخیره سازی انواع مواد شیمیایی که در آزمایشگاه ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

نکته جالب توجه در رابطه با این بشکه ها، مقاومتشان در برابر خوردگی توسط مواد شیمیایی است. از این بشکه ها هم به جهت ذخیره سازی و هم جا به جایی محصولات استفاده می شود. هر چند کاربرد این بشکه های کارآمد تنها درخصوص حمل و نقل کالاهای گوناگون نیست.

به خصوص در رابطه با بشکه پلاستیکی دست دوم می توان کاربرد های متنوعی را مشاهده کرد، که اگر بخواهیم به برخی اشاره کنیم می توان موارد زیر را نام برد:

  1. استفاده از بشکه ها به عنوان خانه حیوانات
  2. تغییر آن ها به باغچه ای عمودی در گلخانه ها
  3. حمل و نقل مواد گوناگون
  4. و …

بشکه پلاستیکی 220 دست دوم

دست دوم طبیعتا به این معنا است که این بشکه ها مدت زمانی چه کوتاه و چه طولانی مور استفاده قرار گرفته اند. اما بار ها در مقالات گوناگون گفته ایم که طول عمر بشکه های پلاستیکی و یا پلی اتیلنی بسیار طولانی است و این محصولات از دوام بالایی برخوردار هستند.

یعنی تا حتی 50 سال هم همانند روز اول می توانند کاربرد بالا و مناسبی داشته باشند. تنها به چند نکته در رابطه با این بشکه ها توجه کنید:

  • هنگام خرید این بشکه ها درخواست کنید که چندین تست سلامت در رابطه با آن ها انجام پذیرد، به خصوص اگر آن ها را برای مصارف حمل و نقلی مهمی تهیه می کنید. در ادامه به انواع تست هایی که بر روی بشکه های پلاستیکی انجام می پذیرد، اشاره خواهیم کرد.
  • به این نکته نیز توجه کنید که ممکن است بشکه ای که خریداری می کنید، food grade یا ویژه مواد غذایی نباشد، در این صورت نمی توانید در آن ها مواد خوراکی و آب آشامیدنی نگه دارید. در رابطه با این موضوع در ابتدای خرید، اطمینان حاصل کنید.
  • حتما پس از خرید بشکه پلاستیکی دست دوم، آن را کاملا شست و شو داده و ضدعفونی کنید؛ زیرا شما نمی دانید شخص قبلی ممکن است چه استفاده هایی از این مخزن کرده باشد.

تست بشکه پلاستیکی

برای تست، بشکه ها را از لحاظ گوناگون مورد بررسی قرار می دهند. به عنوان مثال یکی از تست ها تست مقاومت در برابر ضربات محکم است. ضرباتی به مخزن وارد می کنند تا ببینند مخزن دچار شکستگی و یا تورفتگی می شود یا خیر.

یا بشکه را از فاصله زیاد به پایین پرتاب می کنند تا مقاومتش را در افتادن از ارتفاع بسنجند. همچنین مقاومت در برابر دماهای زیاد و کم را بررسی می کنند.

قیمت بشکه پلاستیکی دست دوم

در کل بشکه های پلاستیکی نسبت به انواع فلزی، دارای هزینه کمتری هستند و می توان تعداد زیادی از آن ها را با هزینه ای مناسب و مقرون به صرفه تهیه کرد.

حال بشکه های پلاستیکی دست دوم از انواع نو نیز دارای هزینه کمتری هستند. علت هزینه پایین این بشکه ها مواد سازنده آن ها و فرآیند تولیدشان است. بشکه های نو پلاستیکی دارای هزینه ای در حدود 300 هزار تومان هستند. انواع دست دوم نیز بنا بر شرکت عرضه کننده و شرایط بشکه، در حدود 200 هزار تومان هستند.

سخن آخر

چنانچه خریدار بشکه پلاستیکی 220 لیتری هستید، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت حال حاضر بشکه های پلی اتیلنی نو و شرایط خرید چه به صورت آنلاین و چه اینترنتی با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این مقاله

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.