بشکه پلاستیکی بعنوان بشکه ذخیره باران

بشکه پلاستیکی بعنوان بشکه ذخیره باران

بشکه پلاستیکی بعنوان بشکه ذخیره باران – راه دیگری برای بازیافت بشکه ها

اکثر افرادی که بشکه پلاستیکی می خرند معمولاً از بشکه ها برای مواد غذایی، روغن، مواد شیمیایی و محصولات اسیدی استفاده میکنند. بشکه پلی اتیلنی به خوبی به این محصولات مایع را ذخیره و برای مدت طولانی دوام می آورد. به علاوه، ما به راحتی می‌توانیم بشکه پلاستیکی را برای یک محصول دیگر تمیز و تغییر کاربری دهیم یا پس از اتمام کار بشکه را بازیافت کنیم.

بشکه ذخیره باران

با این حال، مردم به طور فزاینده ای کاربرد جدیدی برای بشکه پلاستیکی پیدا کرده اند. آنها بشکه پلاستیکی را به بشکه ذخیره باران برای خانه ها و باغ های خود تبدیل می کنند. بشکه های ذخیره باران هنگام باریدن باران را جمع آوری یا برداشت می کنند و از ناودان ها و لوله های تخلیه خانه شما عبور می دهند. تبدیل بشکه پلاستیکی به بشکه ذخیره باران فواید متعددی برای محیط زیست دارد. امروز، ما این مزایا را بررسی خواهیم کرد و اینکه چگونه می‌توانید یک بشکه پلاستیکی بازیافتی را برای یک بشکه ذخیره باران قابل استفاده برای خانه و باغ خود بسازید.

طبل های پلاستیکی در بشکه های باران – به شما کمک می کند، به زمین کمک می کند

بشکه های ذخیره باران مزایای متعددی دارند. ابتدا، یک منبع گرانبها – آب – را برای استفاده در باغ خود در ماه‌هایی که باران نمی‌بارد به دست می‌آورید. این امر نیاز شما را به بهره برداری از منبع آب شهر کاهش می دهد و در هزینه شما صرفه جویی می کند و آب بیشتری برای مصارف دیگر باقی می گذارد. شما همچنین با کاهش رواناب به محافظت از خانه خود کمک می کنید.

بشکه های ذخیره باران می توانند چندین دهه از فصل های بارانی در باغ شما دوام بیاورند. مواد پلی اتیلنی برای مقاومت در برابر مواد شیمیایی و سایر مواد اسیدی ساخته شده است و بنابراین به خوبی در برابر باران، خاک و هوای زمستان مقاومت می کنند.

ساختن باران (بشکه)

تبدیل یک بشکه پلاستیکی مستعمل به بشکه باران به تلاش بسیار کمی نیاز دارد. ابتدا، باید مطمئن شوید که هر کسی که یک بشکه کارکرده را از او می‌خرید، بشکه را به درستی از محتویات قبلی آن پاک و تمیز کرده است. اگر بشکه باران همچنان حاوی مواد خطرناک باشد به شما، گیاهان یا محیط زیست خدمتی نخواهد کرد. همچنین با این فرآیند هرگز نباید از این نوع بشکه ها برای آب آشامیدنی استفاده کرد.

ثانیاً، باید مطمئن شوید که دارای درپوش ایمن است تا از هر گونه تصادف جلوگیری شود. درپوش ها همچنین از ورود حیات وحش به بشکه و پشه ها که دوست دارند در آب راکد تولید مثل کنند، جلوگیری می کند. زباله ها در بشکه باران شما می توانند شیر آب یا دهانه را مسدود کنند و استفاده از آب داخل آن را دشوار کنند.

یک بشکه باران با سوراخی در درب آن را انتخاب کنید که متناسب با خروجی شما باشد یا سوراخی به اندازه مناسب ایجاد کنید. یک اتصال سرریز و شیلنگ را نیز در نزدیکی بالای بشکه نصب کنید. در فصل بارندگی، بشکه ها به سرعت پر می شوند.

شما همچنین به یک شیر آب یا لوله در پایین بشکه نیاز دارید. از یک واشر لاستیکی در کنار بشکه، چه در داخل و چه در خارج، و یک واشر فلزی در مقابل شیر آب در قسمت بیرونی و مهره در قسمت داخلی استفاده کنید. واشرها به آب نگه داشتن شیر آب کمک می کنند.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.