بسته بندی پلاستیکی به جای فلزی

بسته بندی پلاستیکی به جای فلزی

بسته بندی پلاستیکی به جای فلزی

بسته بندی محصولات یکی از مهم‌ترین مواردی است که تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان در زمینه‌های مختلف با آن سروکار دارند. در این زمینه، استفاده از بسته بندی های پلاستیکی به عنوان جایگزینی برای بسته بندی های فلزی، به دلایلی که در ادامه ذکر می‌شود، به‌عنوان یک راه‌حل ایده‌آل شناخته‌شده است.

پلاستیک در مقابل فلزوزن ؛ مهم ترین تفاوت

اولین و مهم‌ترین فایده استفاده از بسته بندی های پلاستیکی در مقایسه با بسته بندی های فلزی، کمتر بودن وزن آن‌ها است. بسته بندی های پلاستیکی، در مقایسه با بسته‌بندی های فلزی، به دلیل وزن سبک‌تر، هزینه حمل و نقل کاهش می‌یابد و می‌تواند به صرفه‌ترین راه برای توزیع محصولات باشد.

قابلیت بازیافت

فایده دیگر استفاده از بسته بندی پلاستیکی، قابلیت بازیافت آن است. در حالی که بسته بندی فلزی معمولاً به سختی بازیافت میشوند، بسته بندی‌ های پلاستیکی به راحتی قابلیت بازیافت دارند و می‌توان آن‌ها را به‌سادگی بازیافت کرد.

مقاومت بیشتر در برابر ضربه

از مزیت های استفاده از بسته بندی های پلاستیکی، مقاومت بیشتر آن‌ها در برابر ضربه و خراش است. بسته بندی های پلاستیکی، در مقایسه با بسته بندی های فلزی، به دلیل مقاومت بیشتر در برابر ضربه و خراش، می‌توانند محصولات را در مسیر توزیع بهتر حفظ کنند و کاهش خسارت‌های خارج از کنترل را به همراه داشته باشند.

قیمت مناسب

سود مهم استفاده از بسته بندی پلاستیکی، ارزانی آن‌ها در مقایسه با بسته بندی فلزی است. آنها، در مقایسه با بسته بندی های فلزی، هزینه کمتری دارند و می‌توانند به‌عنوان راه‌حلی اقتصادی‌تر در توزیع محصولات استفاده شوند.

شکل پذیری

در نهایت، فایده دیگر استفاده از بسته بندی های پلاستیکی، قابلیت شکل‌گیری و طراحی‌پذیری بیشتر آن‌ها است. بسته بندی های پلاستیکی، به دلیل قابلیت شکل‌گیری و طراحی‌پذیری بیشتر، می‌توانند به‌عنوان راه‌حلی سفارشی‌تر در بسته‌بندی محصولات استفاده شوند و به‌راحتی به نیازهای مختلف تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان پاسخ دهند.

نتیجه گیری

با توجه به فوایدی که بسته بندی پلاستیکی در مقایسه با بسته بندی های فلزی دارند، استفاده از آن‌ها به عنوان راه‌حلی ایده‌آل در بسته‌بندی محصولات، می‌تواند به‌عنوان یک گزینه مطلوب در بسیاری از زمینه‌های تولید و توزیع محصولات مورد استفاده قرار گیرد.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.