بازیافت بشکه پلاستیکی

بازیافت بشکه پلاستیکی

طراحی بسته بندی با نگهدارنده های پلاستیکی برای دیدار با آینده … توسعه مداوم در طول 20 سال گذشته در فن آوری های پلیمری، قالبگیری ضربه ای اکستروژن و روتومودینگ، همراه با پالایش در مفاهیم طراحی، منجر به طیف وسیعی از بشکه پلاستیک شده است که نیازهای صنایع شیمیایی مختلف و سایر کاربردهای صنعتی را برآورده می کند.

رنج بشکه های پلاستیکی برای در نظر گرفتن موارد مربوط به ایمنی، کنترل کردن و قوانین توسعه یافته و به وجود آمده اند.

نه تنها در مورد حمل و نقل کالاهای خطرناک، بلکه اخیراً موضوعات مربوط به محیط زیست با توجه به بسته بندی و بسته بندی های ضایعات، بنابراین پذیرش اصول اصلی بیان شده در دستورالعمل های بسته بندی و بسته بندی ضایعات EC از نظر کاهش در منبع، استفاده مجدد، بازیافت و بازیابی نیز مورد بحث هستند.

طراحی بشکه پلاستیکی

  • سازگاری با سیستم های لجستیک صنایع خاص.
  • سهولت در استفاده- در هر دو مصارف مکانیکی و دستی.
  • توزیع- تخلیه آسان – سازگار با سیستم های توزیع خاص.
  • رنگ و دکوراسیون برای مصارف شرکتی.
  • کمک به بازیافت بشکه پلاستیکی و دفع توسط سطح پایین باقی مانده های محصول پلاستیکی.
بشکه های آبی پلاستیکی
بشکه آبی

حمل و نقل

فناوری پیشرفته به بشکه های پلاستیکی این امکان را می دهد تا در طرح هایی مختص اهدافی خاص طراحی شوند. به عنوان مثال، استفاده بهینه از پالت، نتیجه اشبه قرار زیر است:

کاهش قابل توجه در هزینه های ذخیره سازی، حمل و نقل و توزیع

بارهای بیشتر برای حمل و نقل جاده ای و ماشین های حمل و نقل ISO، تا حدود 50٪ افزایش به دلیل طراحی جدید بدنه بشکه ها در مقایسه با انواع گرد و یا بزرگتر.

پر و خالی کردن

مخزن های پلاستیکی با انواع مختلفی از حالت های سیستم های بسته بندی تولید می شوند تا نیازهای خاص مشتری از جمله خطوط پر کننده خودکار را برآورده سازند.

قابلیت چسبندگی پلاستیک نسبت به سایر فرآیندها و مواد انعطاف پذیری بیشتری در طراحی ظروف ایجاد می کند، این امر باعث می شود قابلیت تخلیه کامل محتویات بشکه، کاهش ضایعات و بازیافت بسیار مؤثر باشد.

تست عملکرد بشکه پلاستیکی

طراحی شده به همراه مطابقت با معیارهای مندرج در توصیه های سازمان ملل متحد برای حمل و نقل کالاهای خطرناک در رابطه با تست های نشت قطره، انباشت، مقاومت در برابر نشتی و فشار داخلی، همراه با سازگاری شیمیایی مطابق با RID / ADR مقررات راه آهن و جاده اروپا، حمل و نقل بین المللی کالاهای خطرناک.

تست عملکرد بشکه
تست بشکه

تعمیر

HDPE از مواد نفتی ساخته شده است و حاوی مقدار کالری مشابهی است، که می تواند در صنایع مرتبط با انرژی از زباله ها یا کوره های برق برای تولید گرما و برق بازیابی شود (فقط 4٪ از نفت برای ساخت همه پلاستیک ها استفاده می شود).

سوالات بازیافت بشکه

1. با بشکه پلاستیکی خالی چه کار کنم؟

شما می توانید از آنها به عنوان سطل زباله، نگهدارنده خاک رس، خاک اره و شن و یا مواد نمکی برای پارکینگ ها، کوره های BBQ و همه چیز استفاده کنید، حتی آنها را به سازهای موسیقی تبدیل کنید. می توانید آنها را دور بیندازید- گرچه بازیافت آن ها بهتر و در واقع ساده تر است.

2. چگونه می توان از بشکه های استفاده شده استفاده کرد؟

بازیافت بشکه های استفاده شده با توجه به بودجه جیب شما و محیط زیست شما منطقی تر است. دور انداختن بشکه ها اغلب گزینه ای برای بسیاری از امکانات است. در حالی که لازم است ابتدا شرکت بازیافت ضایعات محل خود را بررسی کنید که آیا این کار را انجام می دهند یا نه. معمولاً یک مخزن باید به صورت سه گانه شستشو داده شود و شواهدی از چنین عملیاتی قبل از قرارگیری بشکه در له کننده یا انداختنش در یک زباله دانی ثبت شود. بیشتر افرادی روی به دور انداختن بشکه ها می آورند که در طول سال از مقدار زیادی بشکه استفاده می کنند و فضای مخصوص ضایعات و زباله هایشان از اهمیت ویژه ای برایشان برخوردار است.

3. بازیافت بشکه پلاستیکی شامل چه مراحلی می شود؟

فرآیند بازیافت شامل 3 مرحله اصلی است که یک دایره یا حلقه را تشکیل می دهند. که این مراحل (1) جمع آوری بشکه های بازیافتی، (2) فرآیند بازیافت و تبدیل آنها به محصولات با محتوای بازیافت شده و (3) خرید محصولات بازیافتی هستند. هر سه مرحله برای بسته شدن حلقه بازیافت حائز اهمیت هستند.

بازیافت بشکه پلاستیکی

پلاستیک ماده بسیار خوبی برای بازیافت است، همانطور که توسط بازارهای در حال رشد برای محفظه های پلاستیکی استفاده شده نشان داده شده است. بشکه های پلاستیکی پلاستیکی را می توان تراشید، شستشو داد و به مواد بازیافتی پس از مصرف (PCR) تبدیل کرد، برای استفاده به عنوان ماده اولیه برای تولید مخازن پلاستیکی صنعتی و مصرفی غیر مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

بشکه های پلاستیکی بازیافتی همچنین می توانند برای تولید هر دو محصول خانگی و باغی-سطل خاکروبه،کود دهنده ، مخزن آب و … استفاده شوند.

در آینده می توان با استفاده از فن آوری های نوآورانه بازیافت مواد اولیه مانند ترک خوردگی پلیمر، بشکه های پلاستیکی را بازیافت کرد. ترک خوردن پلیمر پلاستیک ها را به مواد اولیه هیدروکربنی که از آن پلاستیک جدید و سایر محصولات تولید می شوند، باز می گرداند.

استفاده مجدد و تنظیم مجدد

بسیاری از صنایع در حال پیشروی به سمت موضوع استفاده مجدد هستند که بشکه پلاستیکی مورد ایده آلی برای انجام این کار است. دوام و استحکام باعث شده است که سیستم های دهانه بسته در صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، عکاسی، تصفیه آب و حفاظت از محصولات کشاورزی به خوبی عمل کرده و به اثبات برسند.

طبل های پلاستیکی همچنین با استفاده از امکانات تهویه مطبوع سنتی برای شستشو مناسب هستند. بشکه های پلی اتیلنی با کاربرد های چندگانه، باعث کاهش ضایعات بسته بندی می شود.

استفاده مجدد از بشکه پلاستیکی
بازیافت بشکه

سخن آخر

فرآیند بازیافت به جهت استفاده مجدد از بشکه های پلاستیکی و مهم تر از آن، به جهت محافظت هر چه بیشتر از محیط زیست بهتر است برای تمامی محفظه ها و نگهدارنده های پلاستیکی انجام شود. از بشکه پلاستیکی 220 خود به لطف فرآیند بازیافت بشکه پلاستیکی، تا سال ها استفاده کنید بدون آنکه از کیفیتشان کاسته شود.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.