انواع بشکه پلاستیکی 220 لیتری

انواع بشکه پلاستیکی 220 لیتری

بشکه پلاستیکی

امروزه بشکه پلاستیکی ۲۲۰ لیتری به جزء مهمی از زندگی های ما تبدیل شده است. جدا از حفظ و نگه داری محصولات تمام شده یا مواد شیمیایی، بشکه پلاستیکی به نگه داری ضایعات تا هنگام دفع نهاییشان کمک می کند.
علاوه بر این، بشکه پلاستیکی به کاهش اثرات مخرب فعالیت های بشر بر روی محیط کمک می کند. در این مقاله ما حقایق جالبی در رابطه با انواع بشکه پلاستیکی را برای شما ذکر می کنیم.

کاهش اثرات زیست محیطی

بشکه پلاستیکی به کاهش ردپای ما در محیط با ذخیره انرژی، کاهش استفاده از مواد و همچنین انتشار کربن کمک می کند. هزینه استفاده از این بشکه پلاستیکی مهار، ذخیره سازی و انتقال محصولات مشتری چندبرابر کمتر نسبت به استفاده از دیگر مواد است.

بشکه های پلاستیکی
بشکه-پلاستیکی

کمک به کاهش ضایعات

مطالعات نشان داده اند که استفاده از بشکه پلاستیکی برای بسته بندی در کاهش ضایعات بسیار موثر است. خاصیت حفظ هوا درون بشکه، طبیعت غیر قابل نفوذشان همراه با توانایی تحمل تغییرات شدید آب و هوایی یک محیط ایمن حفاظت شده برای ذخیره مواد قابل مصرف ایجاد کرده است. بشکه پلاستیکی عمر مفید مواد غذایی و دیگر مواد خوراکی و قابل مصرف را افزایش می دهند.

کمک به ذخیره انرژی

علاوه بر موارد قبلی، پلاستیک به ذخیره انرژی نیز کمک می کند. با میزان بسیار زیاد استفاده از انرژی برای سرد یا گرم کردن، پلاستیک به افزایش بهره وری از انرژی درونی (home energy) کمک می کند. از آنجایی که عایق کننده هستند، از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند.

قابلیت بازیافت

بشکه پلاستیکی می تواند بازیافت شده و به دیگر مواد تبدیل شود. خاصیت محیط زیست دوستی پلاستیک ها، آن ها را مناسب ترین گزینه برای ذخیره، بسته بندی، انتقال و نگه داری محصولات مختلف اعم از صنایع غذایی، دارویی، نقاشی و شیمیایی، تبدیل کرده است.

طریقه سخت تولید بشکه پلاستیکی 220 لیتری

بشکه پلاستیکی طی فرآیندی تحت عنوان قالب سازی همراه با ضربه ساخته می شوند. این پروسه باعث می شود که در شکل نهایی درون بشکه قابل دیدن نباشد. بشکه ها هنوز به صورت استوانه ای ساخته می شوند تا امکان غلتاندن و استفاده از ابزار (مشابه با بشکه های استیل) برایشان امکان پذیر باشد. از مزیت های سطح صاف و بدون منفذ این بشکه ها، جلوگیری از ایجاد باکتری هاست.

بشکه های پلاستیکی
قابلیت بازیافت بشکه های پلاستیکی

انواع بشکه پلاستیکی 220 لیتری

بشکه های پلاستیکی صنعتی دو نوع هستند.دهانه باز و دهانه بسته.

بشکه های پلاستیکی در بسته برای نگهداری آب و سایر مایعات مناسب هستند. از بشکه های درباز هم برای حمل مایعات استفاده می شود، منتها در درجه اول، کاربردشان در حمل محصولات خشک است.

دلیل رنگ آبی بشکه پلاستیکی 220

بشکه های پلی اتیلنی در رنگ های مختلفی ساخته شده اند. برای مثال برخی، به دلیل اینکه محتویات درونش دیده شود که تا چه سطحی پر شده است، به رنگ طبیعی و برای انتقال موقت ساخته شده اند. هرچند این بشکه ها نسبت به اشعه فرابنفش مقاوم نیستند و جهت ذخیره سازی در فضای آزاد مناسب نیستند. بشکه های مشکی هم گاهی می توانند مشکل ساز باشند، رنگدانه های مشکی از ترکیب رنگ های مختلف در فرآیند بازیافت به وجود می آیند و هیچ اطمینان وجود ندارد که مواد پلاستیکی قبلی برای چه مصارفی استفاده می شدند. بشکه های مشکی معمولا برای ذخیره سازی مواد غذایی در نظر گرفته نمی شوند.

در ساخت اکثر بشکه های پلی اتیلنی از رنگدانه های آبی استفاده می شود، و این بشکه های در صنعت برای ذخیره سازی مواد غذایی استاندارد هستند. بشکه های پلاستیکی آبی نسبت به اشعه فرابنفش مقاومت بیشتری دارند و همچنین کثیفی و گرد وخاک را به راحتی نشان نمی دهند.

موارد استفاده بشکه پلاستیکی 220 لیتری

شما می توانید انوع مختلفی از مواد را در این بشکه ها نگه دارید که هم شامل مواد خشک و هم مایعات می شود. اگر به دنبال وسیله ای جهت انتقال یکی از موارد زیر هستید، بشکه پلاستیکی شاید تنها گزینه شما برای بسته بندی باشند:

سورفاکتانت ها، خنک کننده ها، پاک کننده ها: این مواد با خطر اکسیده شدن توسط پلاستیک مواجه نمی شوند.

اسیدها و انواع مواد خورنده : اسید بر روی بشکه های پلاستیکی بر خلاف بشکه های فلزی و …  تاثیری ندارد.

مواد غذایی و مایعات: قبل از استفاده اطمینان حاصل کنید که بشکه دارای نماد درجه غذایی است و این نکته را هم توجه بفرمایید که بشکه های پلاستیکی ممکن است طعم و بوی غذا را به خود بگیرند.

مواد قابل اشتعال: برخی بشکه های پلاستیکی برای مواد قابل اشتعال ماند گاز کاملا ایمن هستند. قبل از استفاده از سازگاری بشکه و مواد مورد استفاده اطمینان حاصل کنید.

مواد دارویی: بشکه پلاستیکی از خرابی قرص ها و محصولات دارویی شما جلوگیری می کنند.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.