مزایای و استفاده های بشکه پلاستیکی

مزایای و استفاده های بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی

رنگ اصلی این بشکه ها آبی است اما می توان آنها را از HDPE رنگ مشکی نیز تهیه کرد. بشکه پلاستیکی مزایای بسیاری را برای کاربران صنعتی به ارمغان می آورد و گزینه ای عالی برای ذخیره سازی مواد صنعتی می باشد. در زیر برخی از مزایا و استفاده های بشکه پلاستیکی آبی ذکر شده است. اگر علاقه مند به خرید این محصولات هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. در اینجا نگاهی دقیق تر به ویژگی ها و مزایای آنها داریم.

استفاده های بشکه پلاستیکی

ویژگی ها و استفاده های بشکه پلاستیکی

برای ساخت این ظروف از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) استفاده می شود. این ماده در برابر اشعه ماوراء بنفش بسیار مقاوم است و یک انتخاب محبوب برای نگهداری محصولات غذایی است. این بشکه ها با استفاده از قالب های مخصوص برای اطمینان از  ساخت بشکه استوانه ای صاف تولید می شود. هزینه کم مواد به این معنی است که این بشکه ها را می توان با هزینه های بسیار پایین تولید کرد. این بشکه ها معمولا به رنگ آبی هستند. دلیل این امر این است که رنگ نسبت به سایر رنگ ها در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم تر است که آنها را به گزینه ای ایده آل برای نگهداری مواد غذایی تبدیل می کند.

از نظر دوام، بشکه پلاستیکی آبی یک منظره کلاسیک در انبارها است. بسیار بادوام و قابل اعتماد است. این ظرف مناسب برای نگهداری روغن ها، مواد غذایی، مواد شیمیایی خطرناک و زباله های خطرناک  مناسب است. این یک راه حل مقرون به صرفه و مناسب برای شرکت های صنعتی است که به ظرفیت ذخیره سازی زیادی نیاز دارند. شما می توانید یکی از این ظروف را از یک سازنده معتبر خریداری کنید.

این بشکه پلاستیکی صنعتی را می توان به راحتی با رنگ آبی آنها تشخیص داد که باعث محبوبیت آنها در بین کاربران صنعتی شده است. این بشکه ها را می توان چندین بار استفاده کرد و طراحی بادوام آنها به راحتی قابل شناسایی است. علاوه بر این، رنگ آبی از هر رنگ دیگری ماندگارتر است و برای نگهداری مواد غذایی و همچنین سایر اقلام مناسب است. به این ترتیب بشکه پلاستیکی سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه هستند. آنها یک گزینه مقرون به صرفه برای مشاغل صنعتی هستند و همچنین ایمن هستند.

قابل اعتماد و انواع مختلف

این بشکه ها جدا از دوام بودن، بسیار قابل اعتماد هستند. آنها برای نگهداری مواد غذایی و ذخیره روغن استفاده می شوند. مقاومت بالای آنها در برابر اشعه ماوراء بنفش آنها را به گزینه ای عالی برای کاربردهای مختلف تبدیل می کند. این ها در سایزهای مختلف موجود هستند و می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید. علاوه بر این، آنها با قیمت های رقابتی در دسترس هستند. حمل و نقل آنها آسان است و ارزان هستند. می توانید از آنها در تجارت صنعتی خود استفاده کنید و با بهترین قیمت در بازار تهیه کنید.

اگر به دنبال بشکه های پلاستیکی آبی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، به جای درستی آمده اید. در اینجا، نگاهی به ویژگی های اساسی این بشکه ها خواهیم داشت و کاربردهای مختلف آنها را مورد بحث قرار می دهیم. تیم ما با کمال میل به شما در رفع نیازهای بسته بندی صنعتی شما کمک خواهد کرد. کارشناسان ما خوشحال خواهند شد که به شما در یافتن محصول مناسب برای برآورده کردن نیازهای شما کمک کنند.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.