استفاده های بشکه پلاستیکی آبی چیست؟

استفاده های بشکه پلاستیکی آبی چیست؟

آن بشکه پلاستیکی آبی که در اطراف ساختمان‌ها و گوشه‌های خیابان می‌بینید، فقط به این دلیل نیست که جالب به نظر می‌رسد. نه! این بشکه ها بسیار کاربردی تر از این هستند. یک بشکه آبی که به خوبی انبار شده است، نه تنها ظاهر خوبی دارد، بلکه برای مدیریت همه چیز، از نخاله های ساختمانی گرفته تا کالاهای خشک و زباله، کاربردهای فراوانی دارد.

بشکه پلاستیکی آبی

استفاده از بشکه های پلاستیکی آبی چیست؟

اگر تا به حال فکر کرده اید که بشکه پلاستیکی آبی چه کاربردی دارد، تنها نیستید. چندین صنعت از این ظروف ذخیره سازی پلاستیکی استفاده می کنند و برای کاربردهای مختلف بسیار مفید هستند. در صنایع شیمیایی از بشکه پلاستیکی آبی برای نگهداری مواد شیمیایی استفاده می شود. این ظروف به راحتی تمیز می شوند و در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند. آنها همچنین بسیار مقرون به صرفه هستند. و چون از پلاستیک ساخته شده‌اند، می‌توان دوباره از آنها استفاده کرد.

بشکه پلاستیکی آبی جزو ظروف نگهداری بادوام است. تطبیق پذیری آنها را به گزینه ای عالی برای استفاده های مختلف تبدیل می کند. می توان از آنها برای نگهداری انواع اقلام، از مواد غذایی گرفته تا روان کننده های صنعتی، از محصولات شیمیایی تا دارویی استفاده کرد. این بشکه ها علاوه بر اینکه گزینه ای سازگار با محیط زیست هستند، دارای دوام بالایی نیز هستند و فاقد BPA هستند که در صنایع غذایی امروزی اهمیت زیادی دارد.

مزایا آنها چیست؟

بشکه پلاستیکی آبی اولین بار در اواسط دهه 1960 معرفی شد. این بشکه ها در ابتدا برای حمل و نقل نفت مورد استفاده قرار می گرفتند، اما در حال حاضر برای مصارف مختلف دیگری از جمله ذخیره سازی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. آنها همچنین معمولاً به اختصار “bbls” نامیده می شدند تا به راحتی شناسایی شوند. این بشکه ها بادوام , قابل بازیافت هستند. آنها یک گزینه سازگار با محیط زیست برای نگهداری مواد غذایی و سایر اقلام هستند. آنها همچنین برای نگهداری روان کننده های صنعتی و مواد غذایی استفاده می شوند. اگر به دنبال ظرفی برای نگهداری لوازم خود باشید، بشکه پلاستیکی آبی بهترین راه حل است. مزایای استفاده از آنها بسیار است. و همچنین دوستدار محیط زیست هستند.

در بشکه پلاستیکی آبی چه ذخیره کنیم؟

این ظروف برای نگهداری مایعات ایده آل هستند. آنها بادوام هستند و از پلی پروپیلن و پلی اتیلن ساخته شده اند. همچنین می توان از آنها به عنوان ظرف روان کننده های صنعتی استفاده کرد. با این حال، آنها برای مایعاتی که بسیار اسیدی هستند باید احتیاط کنید. اگر قصد دارید از آنها برای ذخیره مواد شیمیایی استفاده کنید، فقط باید آنهایی را خریداری کنید که در برابر تغییر PH مقاوم هستند.

استفاده اصلی از بشکه پلی اتیلنی آبی ارسال مواد غذایی از تولید کنندگان به توزیع کنندگان در سراسر جهان است. آنها برای نگهداری مواد غذایی بی خطر هستند و توسط FDA تایید شده اند. هنگامی که بشکه ها خالی می شوند، برخلاف نمونه های کاغذی خود، قابل بازیافت هستند. و همچنین غیر سمی هستند، به این معنی که می توان از آنها در آشپزخانه یا برای نگهداری مواد شیمیایی خانگی استفاده کرد.

استفاده صنعتی

از این بشکه پلاستیکی آبی رنگ برای حمل و نقل مواد غذایی استفاده می شود. از آنها به عنوان ظروف نگهداری انواع مواد صنعتی استفاده می شود. دوام و هزینه کم آنها را به انتخابی ایده آل برای مصارف صنعتی تبدیل کرده است. آنها برای حمل و نقل مقادیر عمده مواد غذایی ایده آل هستند. آنها همچنین گزینه خوبی برای مقاصد صنعتی هستند. بنابراین، هدف از بشکه های پلاستیکی آبی چیست؟ آنها یک انتخاب عالی برای ذخیره و حمل و نقل مقادیر زیادی از مواد صنعتی هستند.

این بشکه های پلاستیکی آبی علاوه بر استفاده به عنوان ظروف ذخیره سازی، قابل استفاده مجدد هستند. می توان از آنها برای حمل و نقل انواع مواد از مواد غذایی گرفته تا روان کننده های صنعتی استفاده کرد. صرف نظر از صنعت، می توانید آنها را در آشپزخانه خود نیز پیدا کنید. با مواد بادوام و ترکیب بدون BPA، بشکه پلاستیکی آبی یک انتخاب عالی برای هر صنعتی است. بنابراین، هر آنچه را که ذخیره می کنید، می توانید مطمئن باشید که محصولات شما ایمن و محافظت می شوند.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.