از بشکه پلاستیکی کجا استفاده می‌شود؟

از بشکه پلاستیکی کجا استفاده می‌شود؟

جایی که می توان از بشکه پلاستیکی استفاده کرد

کجا می توان از بشکه پلاستیکی آبی استفاده کرد؟ – این یکی از سوالات رایجی است که از اکثر مردم میشنویم. اکثر ما فکر می‌کنیم که این نوع بشکه فقط برای ذخیره مایع استفاده می‌شود. اما این ادعا به طور کامل درست نیست. اگر یک بشکه پلاستیکی در اطراف خانه خود دارید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کجا از آن استفاده کنید. بسیاری از کاربردهای مختلف نیاز به استفاده از بشکه دارند. به عنوان مثال، گاهی اوقات لازم است مواد خطرناکی مانند مواد شیمیایی مانند سموم دفع آفات و کودها حمل شود. خوشبختانه، می توان از این بشکه پلاستیکی برای مقاصد مختلف استفاده کرد. در این مقاله به چند مورد از این کاربردها اشاره خواهیم کرد. فهرست زیر فقط چند مورد از استفاده های آنها است. قبل از آن با نحوه ساخت بشکه آشنا میشویم.

ساخت بشکه پلاستیکی

رایج ترین روش برای ساخت بشکه پلاستیکی 220 لیتری، قالب گیری بادی است. این فرآیند شامل تزریق لوله تو خالی به قالب و وادار کردن آن به چسبیدن به دیواره های قالب است. در حالی که روش های متعددی وجود دارد، اکثر آنها مشابه هستند و شامل قالب گیری بادی هستند. این تفاوت ها در فرآیند مربوط به اندازه لوله توخالی و حرکت بین دو نیمه قالب است. صرف نظر از کاربرد، این بشکه ها برای ذخیره آب، کود و همچنین مواد غذایی عالی هستند.

ساخت بشکه پلاستیکی

یکی دیگر از ویژگی های مهم بشکه های پلاستیکی نحوه آب بندی آن ها می باشد. معمولاً  یک مهر و موم محکم بین درب و بشکه ایجاد می کنند. بشکه پلاستیکی همچنین به راحتی مته می شود. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد تا بدون نیاز به اتصالات اضافی، آن ها سوراخ کرده و اتصالات را به آن متصل کند.

انواع بشکه پلی اتیلنی

این بشکه های ساخته شده از پلی اتیلن در دو نوع اصلی تولید می‌شود:

  1. بشکه پلی اتیلنی دهانه باز
  2. بشکه پلی اتیلنی دهانه بسته

نوع دهانه باز دارای یک صفحه باز بدون درب است که ورود مواد را آسان تر می کند. تنها درزها در قسمت پایین هستند، بنابراین بیشتر برای محصولات خشک استفاده می شود. گاهی ممکن است این بشکه ها برای ذخیره مایعات نیز استفاده شوند. بسته به کاربرد، این مدل بشکه برای خانه یا محل کار شما بهترین هستند.

اما نوع دهانه بسته از دو طرف مهر و موم و حفاظت شده هستند. بر روی درب این بشکه ها منافذ و یا دهانه های کوچکی تعبیه شده تا بتوان با استفاده از قیف هایی مایعات را به درونشان فرو ریخت و یا از آن خارج کرد. (برای مقایسه کامل بشکه پلاستیکی دهانه باز و بسته اینجا را بخوانید.)

استفاده صنعتی بشکه پلاستیکی

صنایع مختلف از بشکه پلاستیکی برای اهداف مختلفی استفاده می کنند. این بشکه ها برای نگهداری مواد خطرناک ایده آل هستند. همچنین از بشکه پلی اتیلنی می توان برای برای نگهداری و ذخیره مواد غذایی نیز استفاده کرد. بسته به هدف مورد نظر، می توان از هر کدام از انواع بشکه برای ذخیره سازی، حمل و نقل یا هر دو استفاده کرد.

استفاده بشکه پلاستیکی

دیگر کاربردها

جدای از غذا و نوشیدنی، یکی دیگر از کاربردهای فوق العاده بشکه پلی اتیلنی برای نگهداری محصولات غیر خوراکی است. این ظروف برای نگهداری آب غیر آشامیدنی مناسب هستند. می توان از آنها برای نگهداری میوه ها، سبزیجات و سایر مواردی که نیاز به تازگی دارند استفاده کرد. جابجایی این ظروف نیز آسان است. بهترین انتخاب برای این ظروف یک بشکه پلاستیکی 55 لیتری است. وزن و شکل آن استفاده از آن را آسان کرده است.

نتیجه گیری

بشکه پلاستیکی با کاربردهای متعدد، در اندازه های کوچک و بزرگ، یکی از مفیدترین و همه کاره ترین گزینه ها برای ذخیره انواع مواد است. از آنجایی که در ارتفاع و قطرهای مختلف وجود دارند، انتخاب نوع مناسب آنها برای نیازهای شما آسان تر از همیشه است. هنگام جابجایی این بشکه ها از جایی به جای دیگر نیز مشکلی ندارید. بسیاری از آنها دارای دستگیره و چرخ های داخلی برای سهولت در حمل و نقل هستند. اگر به دنبال گزینه ای برای ذخیره سازی هستید که به همان اندازه محکم و قابل اعتماد باشد که مقرون به صرفه است، بشکه پلاستیکی قطعا ارزش بررسی دارد. برای سوالات بیشتر با ما تماس بگیرید

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.