هفت مزیت کمپوست سازی با بشکه پلاستیکی بازیافتی

هفت مزیت کمپوست سازی با بشکه پلاستیکی بازیافتی

هفت مزیت کمپوست سازی با بشکه پلاستیکی بازیافتی

ساخت کمپوست کمی شبیه کمک به تبدیل یک موقعیت بد به چیز خوب است. شما با چیزی شروع می‌کنید که فکر می‌کنید ممکن است مفید نباشد، یا هیچ کاربرد دیگری نداشته باشد، و در نهایت با یک کود غنی که می‌تواند برای شما از بسیاری جهات مفید باشد، به پایان می‌رسد. این مربوط به کمپوست کردن ضایعات غذایی، مواد گیاهی و سایر مواد، و بازیافت یا استفاده مجدد از بشکه پلاستیکی شما در سطل های کمپوست مقاوم است. در اینجا هفت راه وجود دارد که استفاده مجدد از بشکه پلاستیکی برای کمپوست می تواند مفید باشد.

کمپوست  بشکه پلاستیکی

1. بشکه پلاستیکی از مواد محکم ساخته شده

بشکه پلاستیکی – پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) – از مواد سخت ساخته شده است. استحکام و دوام HDPEها می توانند طیف وسیعی از شرایط و دماهای مختلف آب و هوایی و به ویژه شرایط مرطوب را تحمل کنند.

لوله ها و سیستم های آب و فاضلاب از HDPE ساخته شده اند. استفاده مجدد از بشکه پلاستیکی خود به عنوان یک سیستم کمپوست به آن جان تازه ای می بخشد و برای سال های زیادی دوام می آورد.

2. کمک به پایداری جهانی

همه می خواهند سبز و با تمرکز بر سیستم های پایدار کار کنند. تولید اولیه HDPE شامل استخراج و استفاده از نفت خام است. استفاده مجدد از بشکه پلاستیکی به عنوان سطل های کمپوست، یا اهدای بشکه استفاده شده به طرح های بازیافت برای تولید محصولات جدید، به کاهش تاثیرات محیطی از نظر آلودگی کمک می کند و استفاده از سوخت های فسیلی را کم می کند.

3. ضایعات را به حداقل برسانید

آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) نشان می دهد که ضایعات مواد غذایی و زباله های حیاط و باغچه بین 20 تا 30 درصد زباله هایی است که به محل های دفن زباله ارسال می شود. کمپوست کردن این نوع زباله ها محصولی را ایجاد می کند که برای حیاط یا جامعه محلی شما مفید است.

انواع مواد زائد آلی برای کمپوست شامل بریده‌های چمن، برگ‌های مرده، شاخه‌های بریده شده، بریده‌های علف، باقیمانده غذا، تفاله‌های قهوه، کیسه‌های چای، میوه‌ها و میوه‌ها و ضایعات برای خاک هستند. ضایعات کمپوست با ارزش کمتر شامل کاغذ، مقوا، دستمال، خاک اره، روزنامه، خاکستر شومینه و پارچه های پنبه ای و پشمی است.

4. محل های دفن زباله محلی کمتر مضر

ضایعات غذایی و مواد گیاهی که با زباله های دیگر دور ریخته می شوند در نهایت به محل های دفن زباله ختم می شوند. وقتی با مواد دیگر مخلوط می شوند، به طور موثر تجزیه نمی شوند. گاز متان ساطع شده در طی این فروپاشی یکی از گازهای گلخانه ای است که در گرم شدن زمین نقش دارد. بسیاری از محل های دفن زباله در حال پر شدن هستند. پیدا کردن مکان های جدید برای مقابله با حجم فزاینده زباله دشوار است.

5. حیاط ها، رودخانه ها و دریاچه های تمیزتر

آنچه به خاک ما می رود در نهایت به سیستم های فاضلاب، دریاچه ها و رودخانه ها سرایت می کند. کمپوست طبیعی از مواد کاملا ارگانیک به دست می آید. بنابراین، مواد مصنوعی یا مواد شیمیایی که ممکن است همراه با انواع دیگر کودهای خریداری شده باشد، به محیط اطراف نفوذ نمی کنند.

کمپوست همچنین یک ماده بسیار موثر برای کنترل فرسایش و دور نگه داشتن علف های هرز است. خاک های آلوده نیز از افزودن کمپوست سود می برند.

6. باغ های بهتر

چه یک پرورش دهنده مشتاق میوه و سبزیجات تازه برای آشپزخانه خود باشید، چه باغ گل رز زیبا ایجاد کنید و چه پناهگاه باغ دلپذیر در حیاط خلوت خود، کمپوست مطمئناً آن را بهتر می کند.

بشکه پلاستیکی

یک بشکه پلاستیکی بازیافتی که به سطل کمپوست تبدیل شده است به راحتی در گوشه ای از حیاط یا کسب و کار شما برای جمع آوری زباله های باغ و غذا قرار می گیرد.

افزودن کمپوست به خاک باغچه یا گیاهان گلدانی، ساختار خاک را بهبود می بخشد، محتوای مواد مغذی را افزایش می دهد، از ریشه گیاهان شما محافظت می کند و آب کمتری مصرف خواهید کرد. گیاهان شما رشد می کنند و در برابر بیماری ها و آفات محافظت می شوند.

7. پس انداز کنید

صرفه جویی در هزینه کمپوست سازی با استفاده از بشکه پلاستیکی بازیافتی شما، با استفاده از بشکه شروع می شود. پس از تمیز کردن هر گونه آلاینده احتمالی، چند سوراخ استراتژیک در بشکه پلاستیکی ایجاد می شود.

هنگامی که مواد قابل کمپوست را به داخل بشکه پلاستیکی خود منتقل می کنید، هزینه های جمع آوری یا دفع زباله های خانگی یا تجاری شما کاهش می یابد. همانطور که از نظر فیزیکی می بینید که توده کمپوست شما با ضایعات غذا رشد می کند. ممکن است فقط با خرید اقلام ضروری، هدر رفت خود را کاهش دهید. مواد غنی از مواد مغذی که از تلاش های کمپوست خود تولید می کنید باعث صرفه جویی در هزینه شما در خرید محصولات آماده و کودهای مصنوعی می شود.

خلاصه

مزایای کمپوست سازی با بشکه پلاستیکی بازیافتی از جنبه مالی گرفته تا احساس خوب و کمک بالقوه به جهانی پایدارتر از نظر زیست محیطی متغیر است. با استفاده از یک درام پلاستیکی موجود، آلودگی کمتری برای تولید درام دیگر ایجاد می کنید.

اگر زباله‌های خانگی یا تجاری را کمپوست کنید، به کاهش زباله‌هایی که به محل دفن زباله می‌روند کمک میکنید. کمپوست ایجاد شده به یک محیط سالم کمک می کند و به احتمال زیاد در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.