چرا بشکه پلاستیکی؟

چرا بشکه پلاستیکی؟

بشکه های پلی اتیلنی، که بیشتر به عنوان بشکه پلاستیکی شناخته می‌شوند، ظروف صنعتی هستند که از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ساخته شده‌اند. آنها وزن سبک تری دارند و مقرون به صرفه تر از همتایان دربشکه فلزی خود هستند. آنها کاربردهای گسترده ای در هر دو بخش مسکونی و تجاری دارند.

اگر علاقه مند به استفاده از درام های پلی اتیلن برای حمل و نقل مواد شیمیایی و سایر مواد تولیدی هستید، این راهنما به شما کمک می‌کند تا بسته بندی مناسب را انتخاب کنید. همچنین به برخی از سوالات رایج در مورد بشکه پلی اتیلنی پاسخ دهید.

چرا بشکه پلی اتیلنی را انتخاب کنید؟

هر ساله بیش از 15 میلیون بشکه پلاستیکی در آمریکای شمالی توسط چهار تولید کننده بزرگ ساخته می‌شود. توجه داشته باشید که وقتی در این مقاله به بشکه های پلی اتیلنی اشاره می کنیم، به بشکه های 220 اشاره می کنیم. از این ظروف برای نگهداری فرآورده های مایع خطرناک و غیر خطرناک و گاهی پودری استفاده می‌شود.

هنگام انتخاب یک بشکه مناسب، دلایل مختلفی وجود دارد که چرا یک درام پلی اتیلن را به هر گزینه دیگری ترجیح می دهد.

الزامات حمل و نقل مواد خطرناک در بشکه های پلاستیکی

تمام بسته بندی های دارای رتبه بندی سازمان ملل باید برای دریافت کد بسته بندی قانونی آزمایش شوند. این امر به ویژه در هنگام حمل و نقل مواد خطرناک که می تواند برای هر کسی که در هنگام حمل و نقل در تماس با محموله است خطرناک باشد بسیار مهم است. از آنجایی که پلاستیک معمولاً به اندازه یک بشکه فولادی قوی در نظر گرفته نمی شود، آزمایش برای اطمینان از اینکه ظرف می تواند در طول فرآیند حمل و نقل بدون ریختن یا رها شدن در حمل و نقل دوام بیاورد بسیار مهم است.

مقررات بین المللی و داخلی حکم می کند که فرستنده باید الزامات زیر را برای حمل مواد خطرناک رعایت کند:

فرستنده باید تعیین کند که در هنگام بسته شدن، هیچ گونه نشتی قابل تشخیصی از مواد از بشکه وجود نداشته باشد.

هیچ باقیمانده ای از مواد در قسمت بیرونی بسته بندی وجود ندارد.

بسته‌بندی باید برای موادی که در آن قرار دارد رتبه‌بندی شود و هیچ واکنشی ندهد.

فاصله کافی در بسته بندی مایع باقی بماند تا بشکه به دلیل انبساط با تغییرات محیطی جا داشته باشد.

توجه داشته باشید که تمام بسته ‌ها، شامل بشکه ‌ها، که برای ارسال خودکار مواد خطرناک بین‌المللی استفاده می‌شوند، از تاریخ تولید پنج سال عمر می‌کنند. بشکه های پلی اتیلنی با قدمت بیش از پنج سال می توانند در داخل کشور استفاده شوند، اما در صورت حمل و نقل به خارج از کشور از جریمه خواهند شد.

بشکه پلاستیکی دهانه باز
بشکه پلاستیکی دهانه باز

انواع دهانه بشکه پلی اتیلنی

درام های پلاستیکی در دو نوع وجود دارند: دهانه باز و دهانه بسته. دهانه باز یا رویه باز بدون درب به شما این امکان را می دهد که مواد خود را بسیار راحت تر وارد و خارج کنید. فقط قسمت پایین بسته است. بنابراین برای دسترسی آسان می توان قسمت بالایی را جدا کرد. اینها را می توان برای مایعات استفاده کرد. اما بیشتر برای محصولات خشک استفاده می شود. درام های دهانه باز نیز ممکن است از واشر برای امنیت بیشتر استفاده کنند.

بشکه پلاستیکی دهانه بسته
بشکه پلاستیکی دهانه بسته

از طرف دیگر، بشکه ‌های پلاستیکی دهانه بسته، طوری طراحی شده‌اند که محکم بمانند. هر دو انتها بسته هستند. به جز درپوشی که به راحتی قابل جدا شدن نیست راهی به داخل باقی نمی ماند. در عوض، معمولاً از طریق اتصالات در بالای درام قابل دسترسی هستند. بشکه های پلی اتیلنی دهانه بسته عمدتاً برای آب و سایر محصولات مایع استفاده می شود.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. با توجه به این مساله که شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد، بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.