همه چیز درباره بازیافت HDPE

همه چیز درباره بازیافت HDPE

همه چیز درباره بازیافت HDPE

وقتی بازیافت HDPE به درستی انجام شود، می‌توانید به دور نگه داشتن پلاستیک‌ها از محل‌های دفن زباله، و به محیط‌زیست کمک کنید و به نتیجه نهایی کسب و کار خود نیز کمک کنید. زمانی که کسب و کار شما سود را افزایش دهد و کار درست را برای کره زمین انجام دهد، می توانید سازمان خود را برای موفقیت برای نسل های آینده تنظیم کنید. برای آموزش همه چیز درباره بازیافت HDPE به خواندن ادامه دهید.

بازیافت HDPE

محصولات پلاستیکی HDPE چیست؟

پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) بیش از هر زمان دیگری رایج است. HDPE در تجارت، تولید، خرده فروشی و تقریباً در همه جای دیگر استفاده می شوند. پلاستیک های HDPE که به عنوان پلاستیک شماره 2 نیز شناخته می شوند عبارتند از:

کیسه های خرید
لوله های آبرسانی کشاورزی
جعبه ها
بطری های مواد شیمیایی و شوینده
ظروف شیر
کیسه های فریزر
بشکه پلاستیکی
و…

می توانید به راحتی علامت را روی هر ظرفی تشخیص دهید تا ببینید HDPE است یا خیر. فقط شماره کوچک 2 را پیدا کنید که توسط سه فلش “بازیافت” به شکل مثلث احاطه شده است. همچنین معمولاً عبارت “HDPE” را در زیر آن خواهید دید.

وقتی این ظروف پلاستیکی بازیافت می‌شوند، پلاستیک‌های HDPE قدیمی شما می‌توانند جان تازه‌ای در لوله‌های لوله‌کشی، الوارهای پلاستیکی، طناب پلاستیکی، بشکه پلاستیکی اسباب‌بازی‌های کودکان و طیف وسیعی از محصولات دیگر پیدا کنند.

بازیافت پلاستیک HDPE چه کاری می تواند برای محیط زیست انجام دهد؟

بازیافت ظروف HDPE شما نه تنها زباله های غیرقابل تجزیه زیستی را از محل های دفن زباله دور نگه می دارد، بلکه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند. انرژی زیادی! در واقع، بازیافت HDPE می تواند تا دو برابر انرژی مصرف شده در ساخت پلاستیک را ذخیره کند.

طبق گزارش EPA، بازیافت 10 بطری پلاستیکی باعث صرفه جویی در انرژی کافی برای تامین انرژی یک کامپیوتر لپ تاپ برای بیش از 24 ساعت می شود. آیا می توانید تصور کنید که تأسیسات شما با درگیر شدن در بازیافت HDPE چقدر انرژی می تواند ذخیره کند؟

انرژی مورد نیاز برای تولید محصولات از پلاستیک های بازیافتی مانند HDPE بسیار بسیار کمتر از انرژی مورد نیاز برای تولید محصولات از مواد اولیه است. این عمل همچنین به کاهش نیاز به استفاده از سوخت های فسیلی کمک می کند.

علاوه بر این، منابع مورد استفاده برای حمل و نقل مواد قابل بازیافت بسیار کمتر از منابع مورد استفاده در حمل و نقل زباله استاندارد است. با به حداقل رساندن مصرف کلی انرژی، فشار بر نیروگاه ها و ذخایر نفت را کاهش می دهیم و به کاهش آلودگی و کاهش اثرات مخرب استخراج کمک می کنیم.

چگونه بازیافت HDPE می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

جمع‌آوری زباله یا خصوصی است یا با بودجه شهری. هر دو به طور مستقیم یا از طریق استفاده از مالیات برای کسب‌وکار شما هزینه دارد. هرچه کسب و کار شما به جمع آوری زباله بیشتری نیاز داشته باشد، هزینه بیشتری برای آن خواهد داشت.

بازیافت HDPE هزینه جمع آوری زباله و صرفه جویی در هزینه امکانات تجاری را کاهش می دهد. همچنین می توانید زباله های پلاستیکی خود را به پول تبدیل کنید.

به عبارت دیگر بازیافت به شما کمک می کند هزینه های مدیریت زباله خود را کاهش دهید و این هزینه را به جریان درآمد تبدیل کنید. علاوه بر ایجاد جریان جدیدی از درآمد، مشاغلی که با استفاده از بازیافت HDPE شریک هستند فعالیتخود را افزایش میدهند.

نتیجه گیری

با بازیافت پلاستیک HDPE، کسب و کار شما در هزینه های زباله صرفه جویی می کند و در عین حال محیط زیست را نیز نجات می دهد. و اگر مشتریان شما مانند اکثر مشتریان امروز هستند که به پایداری شرکت اهمیت می دهند، بازیافت HDPE شما می تواند به یک فرصت عالی روابط عمومی و بازاریابی برای تجارت شما تبدیل شود که می تواند منجر به افزایش درآمد شود. برای بازیافت محصولات خود از همین امروز دست به کار شوید. این یک فرصت خوب برای کسب کار شماست.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان است. همچنین فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.