مخازن پلی اتیلنی ویژه مواد شیمیایی

مخازن پلی اتیلنی ویژه مواد شیمیایی

مخازن پلی اتیلنی

بشکه پلاستیکی برای کاربرد در مصارف مختلفی به دلیل ویژگی های مثبت فراوانی که دارند مناسب هستند. در این مطلب می خواهیم در رابطه با مخازن پلی اتیلنی ویژه مواد شیمیایی توضیحاتی را ارائه دهیم.

مخزن پلی اتیلن
مخازن پلی اتیلنی

در ابتدا بهتر است اندکی با مزایای مخازن پلی اتلینی آشنا شوید:

به ارمغان آوردن راحتی

سطح درونی صاف و مناسب این محصولات کار را برای تمیز کردن و نگهداری شان راحت کرده است. سبکی وزنشان باعث شده است تا حمل و نقل و نصبشان به سهولت انجام پذیرد. در صورتی که با همه این موارد قیمت این مخازن نسبت به مخازن استیل، فایبر گلاس و … بسیار پایین تر است. تمامی این موارد سبب صرفه جویی در زمان و هزینه می شوند.

قدرت و استحکام

طبق طریقه قالب سازی این مخازن، آن ها به صورت یک پارچه و یکنواخت ساخته می شوند. همین یکپارچه بودن و جوش نخوردن قطعات به هم مانند مخازن فلزی، قدرت و استحکاتم زیادی به این مخازن بخشیده است.

قابل اعتماد

مخازن پلی اتیلنی خطی و یا مقابل قابلیت نگهداری و ذخیره انواع مختلفی از مواد را درون خود دارند، موادی مانند آب شرب، انواع مواد شیمیایی و خطرناک، روغن های صنعتی و حتی مواد غذایی می توانند با اطمینان در این مخازن نگهداری و جا به جا شوند.

تداوم و ماندگاری

مواد خامی که در ساخت و تولید این مخازن مورد استفاده قرار می گیرند از لحاظ مقاومت در برابر خوردگی و اکسیده شدن کاملا قابل اعتماد هستند. این مخازن همچنین می توانند از تشکیل جلبک جلوگیری به عمل بیاورند، در مقابل اشعه UV مقاوم هستند و به همین ترتیب می توانند مواد درونشان را کاملا حفظ کنند. خود مخازن نیز در صورت نگهداری مناسب دارای طول عمر بالایی هستند.

دوام
تداوم و ماندگاری

انعطاف پذیری

تولید کنندگان طیف وسیعی از این مخازن را در شکل ها و ظرفیت های متنوعی مناسب برای نصب در مکان های گوناگون و ذخیره میزان متفاوتی از مواد، ارائه می دهند. این مخازن را می توان به صورت سفارشی نیز تهیه کرد، به این صورت که خریدار می تواند آن اندازه و شکلی از مخزن را که می خواهد سفارش بدهد و متناسب با درخواستش مخزن مورد نظرش را تحویل بگیرد.

نوآوری

این مخازن را می توان در طیف وسیعی از مصارف مورد استفاده قرار داد. برای مثال می توان از آن ها جهت استفاده در صنعت کشاورزی، ذخیره آب شرب، نگهداری انواع مایعات، بسته بندی انواع مختلف مواد، روغن های صنعتی، صنایع داروسازی و … بهره برد.

امنیت

حذف کنترل سخت مخازن و به راحتی و سهولت جا به جا کردن و نصب مخازن پلی اتیلنی آن ها و مواد ذخیره شده درونشان را کاملا امن نگه می دارد.

حفظ محیط زیست

از ویژگی های مهم و مثبت مخازن پلی اتیلنی قابلیت بازیافت آن ها است. شما می توانید تا سال ها این مخازن را مورد استفاده قرار دهید و در نهایت نیز آن ها را بازیافت کنید و به همین ترتیب کمک والایی به محیط زیست برسانید.

مخازن پلی اتیلنی ویژه مواد شیمیایی

انواع مختلفی از مخازن پلی اتیلنی ویژه مواد شیمیایی ووجود دارند:

بشکه های مواد شیمیایی عمودی

  • قابل استفاده در مصارف صنعتی و تجاری
  • ساخته شده از انواع مختلفی از مواد جهت سازگاری با انواع مواد شیمیایی
  • در دسترس به دو نوع خطی و متقابل
  • مقاوم در برابر انواع تنش های محیطی

بشکه های مواد شیمایی افقی

  • انتخاب مواد اولیه ساخت مخزن بر اساس نوع نیاز به بشکه
  • در دسترس در دو نوع خطی و متقابل
  • مقاوم در برابر اشعه UV
  • دارای وزن و تراکم مخصوص و متفاوت

این بشکه ها در انواع دیگری مانند حالت مخروطی انتهایی بشکه، دو جداره و …

بشکه های پلاستیکی
مخازن پلی اتیلنی مواد شیمیایی

کاربردهای صنعتی بشکه پلاستیکی ویژه مواد شیمیایی

  • مواد شیمایی صنعتی: همانطور که گفتیم این بشکه پلاستیکی در صنایع مختلفی مانند شرکت های هواپیمایی، صنایع منسوجات، دریایی، معادن و … مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت ذخیره انواع مواد شیمایی اسیدی و خطرناک را دارد.
  • تصفیه آب و فاضلاب: بشکه های مواد شیمایی صنعتی می توانند موادی مانند سدیم هیپوکلریت، سدیم هیدروکسید، آلوم و دیگر مواد شیمیایی صنعتی را ذخیره و نگه داری کنند.
  • محصولات پترولیوم: پالایشگاه های نفت، حفاری دریایی، لوبریکانت ها و …
  • کاربردهای پردازش مواد غذایی: ذخیره انواع نوشیدنی ها و مواد غذایی

سخن آخر

مخازن پلی اتیلنی ویژه مواد شیمیایی دارای کاربردهای فراوانی هستند و در صنایع مختلفی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید بشکه های پلاستیکی مورد نظر خودتان را از پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه 220 تهیه بفرمایید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.