قیمت بشکه پلاستیکی سفید

قیمت بشکه پلاستیکی سفید

بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی به ظرف های مخصوص استوانه ای شکل و یا خمره ای گفته می شود که جهت نگهداری، ذخیره و جا به جایی مواد نفتی، شیمیایی و غذایی از آن استفاده می شود. بشکه ها در انواع پلاستیکی، فلزی، تخته چوبی و یا فیبری و در رنگ های آبی، سفید و… وجود دارد. در ادامه در رابطه با قیمت بشکه پلاستیکی سفید توضیحاتی را ارائه داده ایم.

انواع بشکه پلاستیکی
بشکه های پلاستیکی

کاربرد بشکه پلاستیکی

در برخی از کشورها که با مشکل کمبود آب مواجه هستند، از بشکه های پلاستیکی به عنوان ذخیره کردن آب استفاده می کنند. در بعضی مناطق هنگامی که باران می آید، آب زیادی از پشت بام خانه ها و زمین به سمت جوی آب و رودخانه روانه می شود.

مردم این مناطق در این مواقع با قرار دادن بشکه های پلاستیکی در پشت بام خود از به هدر رفتن آب جلوگیری می کنند و از این آب ذخیره شده برای انجام کارهایی که به آب تصفیه شده نیاز ندارند، استفاده می کنند.

به این صورت که بشکه پلاستیکی را زیر ناودان هایی که انتقال دهنده آب پشت بام به روی زمین حیاط هستند، قرار می دهند تا آب درون آن به راحتی جمع شود. از جمله کارهایی که با آن انجام می دهند، آبیاری باغچه ها و گلدان های خانه هاست.

بر روی این بشکه های پلاستیکی، شیری نصب شده که از طریق آن به راحتی می توان از آب ذخیره شده در بشکه استفاده کرد. جنس بشکه های پلاستیکی از موادی تشکیل شده که مقاومت بالایی در برابر آب دارند و پوسیده نمی شوند.

در مغازه های تولید و فروش لبنیات سنتی، بشکه های پلاستیکی را می توان در ابعاد و اندازه های مختلف مشاهده کرد.

قیمت بشکه پلاستیکی سفید

بشکه های پلاستیکی با توجه به کیفیت بشکه، ابعاد آن و نیز شرکت تولید کننده دارای قیمت های مختلفی می باشند. مثلا قیمت بشکه پلاستیکی سفید 220 در نوع سه لایه آن که دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد جلبک و نیز یک لایه محافظ در برابر اشعه uv آفتاب می باشد با سایر بشکه های پلاستیکی دو لایه، فوم دار، چهار لایه و پنج لایه متفاوت است.

قیمت بشکه پلاستیکی سفید با توجه به ابعاد و جنس آن محاسبه می شود. وزن جنس نیز با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر است. برای سفارش هر یک از انواع بشکه پلاستیکی220 یا سایر بشکه های پلاستیکی می توانید با مراجعه به سایت پناد پلاستیک از قیمت، جنس و کیفیت آن ها مطلع شوید.

نمونه بشکه پلاستیکی سفید
انواع بشکه پلاستیکی سفید

بشکه پلاستیکی 220

امروزه اهمیت استفاده از بشکه های پلاستیکی مختلف با ظرفیت مخزن متفاوت به دلیل کاربردهای گوناگونی که برای مجموعه های مختلف دارند، بسیار محسوس است. در این بین بشکه پلاستیکی 220 نیز کارایی مخصوص به خود را دارد و برای بسته بندی مواد صنایع غذایی مصرف می شود.

به دلیل وجود تنوع در طرح ها و مدل های آن، گزینه های انتخاب بیشتری را در برابر مشتریان قرار می دهد. به همین دلیل بشکه پلاستیکی 220 در میان سایر انواع بشکه پلاستیکی از محبوبیت بیشتری برخوردار و پر فروش تر است.

کاربرد و ویژگی های بشکه پلاستیکی سفید 220

بشکه پلاستیکی سفید دارای ویژگی هایی از جمله مقاومت در برابر ضربه های سنگین، دارای قدرت تحمل درجه حرارت نسبتا بالا و عدم تغییر شکل در برابر گرما، عدم تغییر شکل در اثر همجواری با مواد شیمیایی، مقاومت در برابر تنش و ضربه خوردگی، وزن پایین همراه با استحکام زیاد، راحتی در حمل و نقل و داشتن هزینه پایین به دلیل سبک بودن آن نسبت به بشکه های فلزی می باشد.

بشکه پلاستیکی 220 سفید جهت پر کردن مواد با حرارت بالا تقریبا در حدود 70 درجه سانتی گراد با محیطی کاملا تمیز و بهداشتی و بدون هیچ گونه آلودگی برای بسته بندی مواد خطرناک و حتی گرانبها استفاده نیز می شود.

بشکه پلاستیکی 220 همانطور که از نام آن مشخص است ظرفیتی در حدود 220 لیتر دارد که برای جا به جایی و ذخیره انواع مایعات و هم چنین ترکیب جامدات و مایعات بسیار مناسب است.

درب بشکه پلاستیکی 220 بزرگ و با قطر زیاد می باشد که می توان به راحتی و با سرعت انواع مایعات را درون آن ریخت. در کنار درب آن یک تسمه فلزی قرار گرفته تا به وسیله آن از محکم بسته شدن درب و بیرون نریختن مواد از درون آن مطمئن شد.

درب بشکه پلاستیکی با توجه به مصارف آن متفاوت است و در انواع بشکه پلاستیکی 220 دهانه باز با درب پیچی خیارشور، بشکه پلاستیکی 220 دهانه باز با درب پیچی ترشی و … در بخش مربوط به صنایع غذایی وجود دارد. قیمت بشکه پلاستیکی سفید با توجه به نوع مصرف درب آن نیز متفاوت است.

درب بشکه پلاستیکی 220
بشکه پلاستیکی 220

در صنایع شیمیایی مانند صنعت چسب، رنگ و رزین و پترو شیمی نیز بشکه پلاستیکی در انواع دهانه باز با درب پیچی بنزین و بشکه پلاستیکی 220 دهانه باز با درب پیچی گازوئیل موجود است.

این ویژگی برای مواقعی که آب تقریبا رو به اتمام است خیلی کاربردی است. بشکه پلاستیکی 220 شیر دار تخلیه آب را با سرعت و به راحتی انجام می دهد.

حرف آخر

برای تهیه بشکه های پلاستیکی باید با توجه به نوع نیاز خود آن ها را انتخاب کنید. برای آگاهی از انواع بشکه پلاستیکی، کاربرد هر یک از آن ها و قیمتشان می توانید از سایت پناد پلاستیک که سال هاست در این زمینه کار کرده و محصولات خود را با جذب حداکثری مشتری روانه بازار کرده، بازدید کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.