خرید بشکه پلاستیکی

خرید بشکه پلاستیکی

ما از بشکه پلاستیکی آبی استفاده می کنیم. به یک دلیل: آبی یک استاندارد صنعتی food-grade است. مخازن پلی اتیلنی و یا پلاستیکی آبی همچنین به UV نیز مقاوم هستند. این بشکه ها در رنگ های دیگری نیز در بازار وجود دارند که لزوما food-grade نیستند. اما می توانند مواد اسیدی و سمی مختلفی را درون خود نگه دارند.

لطفا به این نکته توجه کنید، کدورت و مقاومت در برابر اشعه UV مسئله مهمی است. شما ممکن است از بشکه های سفید یا بی رنگ شروع به استفاده کنید. منتها پس از مدتی جلبک هایی که به سرعت در آن رشد می کنند را ببینید. نسبت به بشکه ها با رنگ های متفاوت، بشکه پلاستیکی 220 به رنگ آبی دارای بهترین کارکرد هستند.

مخزن پلی اتیلنی
بشکه پلاستیکی 220

مواد سازنده بشکه پلاستیکی

از آن جایی که یکی از کاربردهای وسیع بشکه پلاستیکی ذخیره مواد غذایی و همچنین آب آشامیدنی است برای بسیاری از افراد ممکن است این سوال پیش بیاید که مواد اولیه جهت تولید این بشکه ها چیست؟ آیا به میزان کافی برای ذخیره سازی و نگه داری مواد غذایی و خوراکی امن هستند؟

بشکه پلاستیکی تولیدی پنادپلاستیک، دارای استاندارد ها و پروانه بهداشتی لازم جهت ذخیره سازی مواد غذایی است. به عبارتی food-grade است و هیچ مشکلی در این زمینه ایجاد نمی کند(بشکه پلاستیکی فود گرید). مخازن پلی اتیلنی و یا همان بشکه پلاستیکی از پلی اتیلن سنگین و متراکم ساخته شده اند.

امنیتی که این بشکه ها برای محتویاتشان ایجاد می کنند فقط در رابطه با مواد غذایی نیست. این بشکه ها رنج وسیعی از مواد را می توانند در خود نگه دارند و جا به جا کنند. موادی مانند روغن های صنعتی، مواد شیمیایی و خطرناک، مواد دارویی و … .

ابعاد بشکه

بشکه پلاستیکی را در ابعاد متفاوتی تولید می کنند. بشکه های تولیدی پنادپلاستیک در ابعاد 220 هستند که می توان مواد مختلفی را به میزان زیادی در آن ها بسته بندی کرد و به سادگی از مکانی به مکان دیگر منتقلشان کرد. برای خرید بشکه پلاستیکی ویژگی های مثبت فراوانی هست که می توان در نظر گرفت.

مخازن پلی اتیلنی به سبب ساختار و مواد سازنده شان دارای انعطاف پذیری قابل توجهی نیز هستند. به این معنا که هنگامی که از محصولات پر باشند به سمت بیرون کشیده می شوند و پس از خالی شدن به میزان طبیعی خود بر می گردند.

بشکه های پلاستیکی
ابعاد بشکه پلاستیکی

انواع مخازن

مخازن و بشکه امروزه در صنایع بیشماری جهت ذخیره سازی، بسته بندی و حمل و نقل طیف وسیعی از محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله این مخازن می توان پلاستیکی، استیل و فیبر را نام برد، که هر کدام فواید و نقایص خودشان را دارند و در یک زمینه خاصی بهتر عمل می کنند. برای برخی ممکن است انتخاب بین این سه کار راحتی نباشد، پس ما توضیحاتی را در رابطه با هر یک برایتان فراهم آورده ایم:

بشکه فیبری

این مخازن از گذشته های دور مورد استفاده قرار می رفتند، هنگامی که به دنبال  مخزنی سبک تز از مخازن چوبی بودند، به سمت تولید این مخازن روی آوردند. نسبت به مخازن استیل سبک تر و در نتیجه هزینه کمتری نیز برای حمل و نقل متحمل می شوند. بشکه های فیبری از مواد بازیافت تولید می شوند و دارای هزینه مناسبی هستند، منتها از آن ها نمی توان جهت جا به جایی مواد خطرناک استفاده کرد، همچنین حمل و نقلشان نیز راحت نیست.

بشکه فلزی

با دوام و قابل اعتماد هستند. هم برای محتویات سرد و هم گرم مناسب و در مقابل آتش نیز مقاوم هستند. از این بشکه ها برای ذخیره سازی مواد سمی و خطرناک می توان استفاده کرد. هزینه تهیه شان از بشکه فیبری و پلاستیکی بیشتر است و سنگین تر نیز هستند.

بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی و یا مخازن پلی اتیلنی، از دیگر بشکه های بسیار مناسب جهت ذخیره سازی و جا به جایی طیف وسیعی از محصولات مختلف هستند. همانطور که پیش تر ذکر کردیم این بشکه ها از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ساخته شده اند. به نوعی که به محتویات با PH های متفاوت کم و زیاد مقاوم هستند.

دارای دیواره های ضخیمی هستند که عدم نشتی و مقاومت به UV در آن ها به وضوح مشاهده می شود. بشکه ها به سبب هزینه کم مواد سازنده و همچنین سهولت در روند تولیدشان، بسیار مقرون به صرفه هستند و درصورت مراقبت صحیح از آن ها، بارها و بارها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

مخازن پلی اتیلنی

خرید بشکه پلاستیکی

انتخاب بشکه پلاستیکی 220 برای نگهداری و بسته بندی اقلام و محصولاتتان، بسیار هوشمندانه است. زیرا که می توانید بدون هیچ آسیب و مشکلی آن ها را جا به جا کنید و یا در مکانی نگه دارید. جهت خرید بشکه پلاستیکی مورد نظرتان، از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.