تعمیر بشکه پلاستیکی

تعمیر بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی یکی از با دوام ترین، همه کاره ترین ظروف ذخیره سازی صنعتی است که می‌توانید خریداری کنید. اما حتی یک بشکه پلاستیکی قابل اعتماد هم می‌تواند آسیب ببیند یا بشکند. با این حال، بشکه های پلاستیکی آسیب دیده لزوماً نباید دور ریخته شوند. راه حل های سریع زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند نشتی ها را ببندید یا ترک های بشکه پلاستیکی را ترمیم کنید. بشکه های پلاستیکی آسیب دیده هنوز می‌توانند عمر طولانی داشته باشند. حتی اگر کار تعمیر بیش از حد دشوار به نظر برسد، می‌توان آنها را به طور کامل مورد استفاده قرار داد و توسط متخصصان انجام داد. در مقاله امروز، نگاهی به نحوه تعمیر بشکه پلاستیکی آسیب دیده می‌اندازیم.

بشکه های پلاستیکی چگونه آسیب می‌بینند؟

بشکه های پلاستیکی محکم و ماندگار هستند. اما باز هم می‌توانند آسیب ببینند. در صورت ذخیره یا حمل نامناسب بشکه ها، ممکن است آسیب ایجاد شود. برخورد می‌تواند باعث ترک خوردگی یا فرورفتگی شود. همچنین ممکن است بشکه ها از بالابرها یا از ارتفاع سقوط کنند.

در طول عمر بشکه، یکپارچگی پلاستیک را میتوان با تعدادی چیز به خطر انداخت. شرایط آب و هوایی (برای مثال گرما یا سرمایش سریع) می تواند باعث ایجاد ترک شود و در مدت زمان طولانی پلاستیک می تواند خراب شده و ضعیف تر شود.

روش‌های تعمیر بشکه پلاستیکی قبل از دور انداختن

اول ببینید آیا امکان دارد که برای نگهداری و حمل مجدد مناسب باشد یا خیر.

توجه به این نکته ضروری است که اگر قصد دارید از بشکه پلاستیکی خود برای مصارف صنعتی استفاده کنید، باید از استحکام و ایمنی آن اطمینان حاصل کنید. این موضوع ارزش بررسی توسط متخصص را دارد. مخصوصاً اگر نیاز به ذخیره مواد شیمیایی یا مواد خطرناک در بشکه پلاستیکی دارید.

مهر و موم پلاستیکی

درزگیرهای پلاستیکی اختصاصی در بازار وجود دارد که به طور خاص برای رفع انواع آسیب های بشکه پلاستیکی طراحی شده است.تعمیر بشکه پلاستیکی

یک درزگیر می‌تواند سوراخ های کوچک را در بشکه پر کند. (سوراخ های بزرگ نیاز به تعمیر سنگین تری دارند)

درزگیرها یک لایه جدید و ضد آب ایجاد می کنند که به بشکه پلاستیکی اجازه می‌دهد تا یکپارچگی خود را حفظ کند. دیگر خبری از سوراخ و نشت نیست!

چسب پلاستیکی

اگر بشکه شما ترک خورده باشد، درپوش یا اجزای دیگر افتاده باشند، یا اگر دسته ها شل شده اند، بهترین راه حل اغلب ساده ترین است. چسب صنعتی میتواند به حفظ بشکه کمک کند و به طرز شگفت انگیزی موثر است.

چسب پلاستیکی یک تعمیر ارزان و موثر است. اما همیشه بهترین راه حل بلند مدت برای نیازهای صنعتی نیست.

بشکه های پلاستیکی از پلی اتیلن با چگالی بالا(HDPE) ساخته میشوند و با استفاده از قالب ها شکل می گیرند. اگر بشکه شما دچار خراش شد یا بد شکل شد، می توانید دوباره آن را به شکل اولیه بازگردانید.

تعمیر بشکه

 

می توانید از یک متخصص برای انجام این کار استفاده کنید(در صورت استفاده از بشکه در ظرفیت صنعتی توصیه میشود)، یا با استفاده صحیح از گرما (معمولاً آب گرم) می توانید خودتان آن را امتحان کنید.

بشکه پلاستیکی اگر بشکه شما غیر قابل تعمیر به نظر می رسد، سعی کنید زود از آن دست نکشید. عمر بشکه ها بسیار طولانی است و اگر اصلاحات ساده مناسب نبودند، میتوانید به بازیافت و استفاده مجدد بشکه فکر کنید.

بشکه های آسیب دیده می‌توانند توسط متخصصان تعمیر و بازیافت شوند تا عمر طولانی تری به آنها ببخشند. بشکه های بازیافت شده را می توان از تامین کنندگان برای راه حل صنعتی مقرون به صرفه تر خریداری کرد. در بیشتر موارد، اگر یک بشکه قدیمی و جدید به درستی مورد استفاده قرار گیرد، تفاوتی با هم ندارند.

مهم است به یاد داشته باشید که اگر بشکه های خود را مجدداً مورد استفاده یا بازیافت قرار می دهید، باید کاملاً ضد عفونی شوند، به خصوص اگر قصد دارید از آنها برای غذا یا آب یا انواع مختلف مواد شیمیایی استفاده کنید.

پناد پلاستیک

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.