بشکه پلاستیکی ۶۰ لیتری

بشکه پلاستیکی ۶۰ لیتری

بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی چیست؟ ظرفی استوانه ای شکل، توخالی، دارای ابعاد متنوعی از 30 تا 220 لیتر، معمولا به رنگ آبی، سبک، قابل حمل و بسیار کاربردی. از این ظرف استوانه ای شکل امروزه در امور مختلفی که مهم ترین آن ها ذخیره سازی و جا به جایی محصولات است استفاده میشود. ما این مقاله را به معرفی بشکه پلاستیکی 60 لیتری اختصاص داده ایم، در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی ها و کاربرد این بشکه ها و در نهایت قیمت بشکه پلاستیکی ۶۰ لیتری آشنا شوید.

بشکه 60 لیتری

بشکه پلاستیکی 60 لیتری

 

  • بشکه پلاستیکی 60 لیتری Open Top مناسب برای بسته بندی، ذخیره و حمل مایعات، مواد جامد، انواع پودرها و محصولات خمیری هستند.
  • این بشکه ها از پلی اتیلن با چگالی و وزن مولکولی بالا برای حداکثر مقاومت شیمیایی ساخته می شوند.
  • این بشکه ها در دو نوع food grade و غیر food grade ساخته می شوند؛ که انواع غیر درجه غذایی بسیار مناسب ذخیره مواد شیمیایی هستند. 
  • تمامی بشکه های پلی اتیلنی جدید حاوی تثبیت کننده UV هستند تا هنگام قرار گرفتن طولانی مدت در معرض تابش خورشید از بشکه ها حفاظت به عمل آورند. 
  • تأیید سازمان ملل برای حمل مواد خطرناک از طرق زمینی، دریایی یا هوایی توسط بشکه پلاستیکی ۶۰ لیتری دریافت شده است. 
  • درب پلاستیکی قابل جابجایی برای بشکه های دهانه باز طراحی شده که دارای حلقه قفل اهرم گالوانیزه هستند.

مواردی که در بالا ذکر شدند نمونه ای از ویژگی های بشکه پلاستیکی شصت لیتری هستند. آیا موارد فوق تنها در رابطه با بشکه های با ابعاد 60 لیتر صدق می کند؟ خیر! این موارد تقریبا در تمامی بشکه های پلاستیکی صدق می کنند، تنها تفاوت در ابعاد آن ها و در نتیجه وزن و ظرفیتشان است. بشکه چند لیتری بخرم؟ پاسخ به این سوال بستگی به نیاز شما و دلیل استفاده تان از بشکه پلاستیکی دارد، حال در ادامه توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه خواهیم داد.

کاربرد بشکه پلاستیکی ۶۰ لیتری

بشکه های 60 لیتری هم متناسب با ظرفیتشان کاربرد های خاص خود را دارند. برخی ممکن است به دلیل هزینه کمتر بشکه های با ابعاد کمتر تصمیم به تهیه میزان انبوه از آن ها بکنند. شما می توانند برای جا به جایی محصولاتتان از این بشکه ها استفاده کنید، منتهی با مقدار کمتر.

شما می توانید از بشکه شصت لیتری برای ذخیره مواد غذایی استفاده کنید؛ تنها باید اطمینان حاصل کنید که بشکه ای که از آن برای ذخیره مواد غذایی استفاده می کنید دارای درجه غذایی یا به اصطلاح food grade است.

شما می توانید از بشکه پلاستیکی ۶۰ لیتری برای ذخیره مواد نفتی، شیمیایی، سمی و خطرناک استفاده کنید.

کاربرد بشکه های پلاستیکی تنها محدود به کاربرد های مربوط به ذخیره سازی و حمل و نقل نمی شود؛ بلکه شما می توانید از بشکه های دست دوم  برای امور خلاقانه ای استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از این بشکه ها گلدن درست کنید، یا حتی قایقی کوچک برای کودک خود درست کنید، آن ها را به عنوان سطل زباله به کار بگیرید، خانه ای کوچک برای سگ و گربه خود ایجاد کنید و … !

مزایای بشکه پلاستیکی 60 لیتری

استفاده از بشکه پلاستیکی با ابعاد 60 لیتر چه اهمیت و چه مزیتی دارد؟
شما با استفاده از این بشکه ها حداقل اطمینان دارید که محصولاتتان کاملا امن جا به جا خواهند شد و در طی مسیر به آن ها آسیبی وارد نمی شود. چه چیزی سبب می شود که بشکه های پلاستیکی امن و قابل اعتماد باشند؟ بشکه های پلاستیکی را تحت فرایندی تحت عنوان قالبگیری چرخشی تولید می کنند، موادی که برای ساخت این بشکه مورد استفاده قرار می گیرند، پلی اتیلن سنگین با وزن مولکولی بالا هستند.

  1. این مواد در برابر ضربات کاملا مقاوم هستند.
  2. داخل بشکه نسبت به بیرون آن کاملا عایق است.
  3. مقاوم به اشعه uv هستند.
  4. دارای وزن بسیار کمی هستند.
  5. قیمتشان بسیار کم و مقرون به صرفه است.
  6. دیواره ای محکم و ضربه پذیر دارند.

اهمیت استفاده از بشکه پلاستیکی

چرا باید در میان بشکه های موجود در جنس های مختلف اعم از فلزی و فایبرگلاسی و … بشکه پلاستیکی را انتخاب کنیم؟ دلایل کاملا مشخص و واضح هستند. شما از بشکه پلاستیکی استفاده می کنید چون در سال های اخیر از مواد بهتر و مرغوب تری تولید شده اند و نسبت به گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتند؛ شاید در گذشته به اندازه امروز مقاوم نبودند، یا انواع food grade هنوز تولد نشده بودند و … .

اما امروزه این بشکه ها به لطف شیوه تولیدشان و موادی که در ساختشان استفاده می شود دارای استحکام فوق العاده ای هستند. بدنه بشکه پلاستیکی 60 لیتری به صورت یکدست تولید می شود همین موضوع و عدم داشتن درز در دیواره بشکه ها سبب شده تا با عواملی مانند زنگ زدگی و خوردگی مواجه نشوند. خرید بشکه به میزان انبوه و در تعداد زیاد طبیعتا در صورتی به صرفه و خوب است که ظرف دارای قیمت ارزانی باشد؛ نسبت به دیگر انواع بشکه ها، بشکه های پلاستیکی نسبت به کاربرد ها و قابلیت هایشان دارای قیمت بسیار کمتری هستند.

قیمت بشکه پلاستیکی 60 لیتری

قیمت بشکه های پلاستیکی به عوامل متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال دهانه باز یا بسته بودن، دارای کمربند پلاستیکی یا رینگ فلزی بودن، ابعاد و … همگی در تعیین قیمت بشکه پلاستیکی تاثیرگذارند.

حدود قیمت بشکه پلاستیکی ۶۰ لیتری از 160 هزار تومان تا 250 هزار تومان است. اما این قیمت تنها حدود قیمت است و بهتر است جهت کسب اطلاعات دقیق تر و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول بشکه پلاستیکی ۶۰ لیتری 

1. بهتر است بشکه 30 لیتری بخرم یا 60 لیتری؟

تفاوت این دو بشکه در ابعاد و ظرفیتشان است؛ هر یک بهتر می توانست جوابگوی نیازتان باشد را خریداری بفرمایید. 

2. قیمت بشکه پلاستیکی چقدر است؟

قیمت بشکه های پلاستیکی به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت بشکه های پلاستیکی 60 لیتری از حدود 150 هزار تومان آغاز می شود. 

3. پناد پلاستیک بشکه 60 لیتری می فروشد؟

بشکه های پلی اتیلنی که پناد پلاستیک به فروش می رساند 220 لیتری هستند.

اشتراک گذاری این مقاله

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.