بشکه پلاستیکی یا بشکه فیبری؟

بشکه پلاستیکی یا بشکه فیبری؟

بشکه پلاستیکی یا بشکه فیبری؟

امروزه بسیاری از صنایع و شرکت‌ها از بشکه پلاستیکی و بشکه فیبری برای کارهای روزانه خود استفاده می کنند. اگرچه این بشکه ها می توانند برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند، اما تفاوت های خود را دارند. در حالی که بشکه های پلی اتیلنی برای فعالیت های صنعتی مناسب ترین هستند، بشکه های فیبری در برخی جنبه ها خوب عمل میکنند. این مقاله مقایسه ای بین بشکه پلاستیکی و بشکه فیبری است. برای آشنایی بیشتر با تفاوت ها و شباهت های هر دو، ادامه مطلب را بخوانید.بشکه پلاستیکی بشکه فیبری

 

دوام و استحکام

بشکه پلاستیکی از دوام و استحکام بیشتری برخوردار است. بشکه های پلاستیکی مقاومت بیشتری در برابر ضربه و فشار در مقایسه بشکه های فیبری دارند. بنابراین، برای عملیات صنعتی که نیاز به مقاومت و استحکام دارد ، توصیه می شود از بشکه پلاستیکی استفاده کنید.

 

ماهیت محصول

در حقیقت، هر دو بشکه پلاستیکی و فیبری برای نگهداری عالی محصولات متفاوت مناسب هستند. محصول میتواند از خشک تا جامد، مایع تا نیمه مایع، محصولات خطرناک، غیر خطرناک و غیره متغیر باشد. با این حال، اگر بیشتر با محصولات نیمه مایع، مایع و خطرناک سروکار دارید، بشکه پلاستیکی بهترین گزینه برای شما هستند.

 

مقاومت در برابر خوردگی

در مقایسه باهم، بشکه پلاستیکی در برابر خوردگی مقاوم تر هستند. دلیل این امر این است که پلی اتیلن با چگالی بالا(HDPE) در برابر مواد خورنده بسیار مقاوم است و با محصول واکنش نمیدهد. این باعث می شود که محصول در برابر خوردگی مقاوم تر باشد.

 

هزینه

بشکه های فیبری در مقایسه با پلی اتیلنی هزینه کمتری دارند. اگر بودجه کمی دارید و به یک بشکه نیاز دارید که بتواند نیازهای بسته بندی یا مهار شما را برآورده کند، بشکه های فیبری را انتخاب کنید.

 

وزن

سرانجام ، مخصوصاً برای کسانی که محصولات نهایی را ارسال و حمل می کنند، وزن نیز از ویژگی هایی است که همیشه باید در نظر گرفته شود. بشکه های فیبری و پلاستیکی فوق العاده سبک هستند زیرا از مواد سبک ساخته شده اند. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های حمل و نقل هستید، هر دو نوع این بشکه ها ممکن است برای شما مناسب باشد. بشکه های فلزی بسیار سنگین هستند و برای حمل و نقل مشکلات زیادی ایجاد می‌کنند.

 

در بالا مقایسه ای بین بشکه های پلاستیکی و فیبری آمده که به شما کمک میکند تا مناسب نیازهای خود تصمیم بگیرید. با ما در پناد پلاستیک تماس بگیرید تا از بشکه های پلاستیکی با کیفیت بالا تهیه کنید. از بشکه های پلاستیکی ما برای نگهداری، بسته بندی، حمل و نقل و ذخیره سازی تجاری و صنعتی خود استفاده کنید. ما انواع بشکه های پلاستیکی را در دسترس داریم.بشکه پلاستیکی

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.