بشکه پلاستیکی دهانه باز

بشکه پلاستیکی دهانه باز

بشکه پلاستیکی دهانه باز‌ : محکم و قابل اعتماد

بشکه پلاستیکی دهانه باز تولید شده توسط ما بسیار قوی و قابل اعتماد است. یکی از مهمترین دلایلی که این بشکه ها را قوی و قابل اعتماد می کند این واقعیت است که این بشکه ها با استفاده از HDPE ساخته شده اند. پلی اتیلن با چگالی بالا یک ماده بسیار سبک وزن است، بنابراین، استفاده از آن برای ساخت محصولات مختلف آسان است. با این حال، با وجود سبک بودن، بسیار محکم است. بنابراین، بشکه ها و سایر محصولات ساخته شده با HDPE بسیار مقاوم هستند. آنها امنیت و محافظت باورنکردنی را برای موادی که با استفاده از بشکه ها ذخیره یا حمل می شوند ارائه می دهند. تمام موادی که ما برای ساخت بشکه استفاده می کنیم دارای گواهینامه هستند. آنها آزمایش شده اند و برای نگهداری و حمل و نقل طیف گسترده ای از مواد ایمن هستند.

همچنین بشکه پلاستیکی دهانه باز بر خلاف دهانه بسته امکان دسترسی راحت تر به محصول را میدهد.

بشکه پلاستیکی دهانه باز

طیف گسترده و تنوع بشکه پلاستیکی

بشکه دهانه باز با اندازه های مختلف از 30 تا 220 لیتر ساخته میشود. اندازه های مختلف بشکه ها در صنایع مختلف برای طیف وسیعی از کاربردها استفاده می شود. تمام بشکه هایی که ما تولید می کنیم دارای گواهی های بین المللی هستند و برای نگهداری و حمل و نقل مواد بسیار ایمن هستند. تعدادی از محبوب ترین کاربردهای بشکه پلاستیکی دهانه باز شامل ذخیره و حمل و نقل صابون ها، ضدعفونی کننده ها، نوشیدنی ها، مواد غذایی، مواد شوینده، روغن ها، ضدعفونی کننده ها، مواد شیمیایی، رنگ ها، رنگدانه ها، محصولات کشاورزی و چندین ماده دیگر می باشد. ما همچنین می توانیم طیف گسترده ای از لوازم جانبی را به همراه بشکه ها در صورت نیاز مشتریان خود ارائه دهیم. شرکت ها می توانند لوازم جانبی مورد نیاز خود را بر اساس نیازهای خاص خود انتخاب و خریداری کنند.

ما همچنین یک تیم آموزش دیده از کارشناسان داریم که می توانند نیازهای خاص مشتریان را درک کنند و به آنها پاسخ دهند. اگر نیازهای سفارشی سازی خاصی دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا طبق بودجه شما یک برنامه عالی به شما ارائه دهیم.

در زیر تعدادی از ویژگی های برتر درام های پلاستیکی روباز ذکر شده است:

  • طرح های پذیرفته شده بین المللی
  • ماندگاری استثنایی
  • افت قدرت ضربه
  • طراحی 100٪ ضد نشتی
  • بی بو و غیر سمی
  • برای بسیاری از مواد شیمیایی مناسب است
  • تایید شده توسط سازمان ملل
  • محکم و ماندگار
  • در سایزهای مختلف موجود است

در صورت نیاز به راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از محصولات یا خدمات ما، لطفا با ما تماس بگیرید. هدف ما ارائه ظروف و راه حل های مناسب برای ذخیره سازی برای کسب و کار شما است.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.