بشکه های پلاستیکی و تبدیل آنها به بشکه های ذخیره باران

بشکه های پلاستیکی و تبدیل آنها به بشکه های ذخیره باران

بشکه های پلاستیکی و تبدیل آنها به بشکه های ذخیره باران

اکثر افرادی که بشکه پلاستیکی خریداری می کنند، معمولاً از بشکه ها برای ذخیره غذا، روغن، مواد شیمیایی و محصولات اسیدی استفاده می‌کنند. بشکه های پلی اتیلنی به خوبی این محصولات را ذخیره می کنند و برای مدت طولانی دوام می آورند. به علاوه، به راحتی می توانیم بشکه پلاستیکی را برای ذخیره محصول دیگری تمیز کرده و مجدداً مورد استفاده قرار دهیم. همچنین میتوانیم آن را بازیافت کنیم. بشکه دخیره باران دارای مزایای متعددی است. شما یک منبع ارزشمند آب را برای استفاده در باغ و حیاط خود در ماه هایی که باران نمی بارد، به دست می آورید. این امر باعث کاهش نیاز شما به استفاده از آب شهری می‌شود که در هزینه و مصرف آب صرفه جویی می‌کند.

بشکه های ذخیره باران می‌توانند چندین دهه در باغ و حیاط شما دوام بیاورند. بشکه های پلی اتیلنی برای مقاومت در برابر مواد شیمیایی و سایر مواد اسیدی ساخته شده‌اند و بنابراین در برابر باران، خاک و هوای زمستانی به خوبی مقاومت می‌کنند.بشکه ذخیره باران

ساخت بشکه ذخیره باران

تبدیل بشکه های پلاستیکی استفاده شده به بشکه ذخیره باران به تلاش بسیار کمی نیاز دارد. ابتدا، باید مطمئن شوید که از هر کس که یک بشکه دست دوم خریداری کرده‌اید، بشکه را به درستی از محتویات قبلی آن تمیز کرده است. یک بشکه ذخیره باران اگر هنوز حاوی مواد خطرناک باشد، به شما، گیاهان یا محیط زیست شما آسیب میزند. همچنین، با این فرایند این نوع بشکه ها هرگز نباید برای آب آشامیدنی استفاده شوند.

در مرحله دوم، شما باید مطمئن شوید که دارای یک درپوش محکم و محافظ است تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنید.

یک بشکه باران با یک سوراخ در درپوش متناسب با قسمت پایین خود انتخاب کنید یا یک سوراخ به اندازه مناسب برش دهید. یک ضمیمه سرریز و شلنگ را نیز در بالای قسمت بشکه نصب کنید. در فصل بارندگی، بشکه ها به سرعت پر می شوند.

شما همچنین به یک شیر آب یا شیر در پایین بشکه نیاز دارید. از یک واشر لاستیکی در کنار بشکه، داخل و خارج و یک واشر فلزی در مقابل شیر آب در قسمت بیرونی و مهره در قسمت داخلی استفاده کنید. واشرها در محکم نگه داشتن شیر آب به شما کمک می کنند.

سرانجام، بشکه را در روی یک سکو قرار دهید. فضای کافی برای قرار دادن سطل زیر شیر آب بگذارید.

پناد پلاستیک

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.