بشکه نسل جدید پناد پلاستیک

بشکه نسل جدید پناد پلاستیک

بشکه فلزی (PLD-9000)

بشکه فلزی PLD-9000 از بشکه های‌ نسل جدید پناد پلاستیک می‌باشد این نوع بشکه ها برای اولین بار توسط مجموعه پناد پلاستیک تولید و عرضه می شود و محصول انحصاری این شرکت می باشد.

در تولید این بشکه ها از مواد و افزدونی هایی استفاده شده است که خاصیت هر دو بشکه فلزی و بشکه پلاستیکی را باهم دارد از تفاوت بارز این بشکه با بشکه فلزی و پلاستیکی در رنگ آن است رنگ این بشکه ها نقره ای رنگ است که به دلیل مقاوم بودن در برابر اشعه فرا بنفش از این رنگ استفاده شده است.

این بشکه با ظرفیت 220 لیتر و با توجه به نوع کاربرد آن در دو شکل دهانه باز و دهانه بسته تولید می‌شود. بشکه PLD-9000 بهترین جایگزین بشکه های فلزی مرسوم و بشکه های پلاستیکی قدیمی می‌باشد.

بشکه فلزی POT-9000 دهانه باز و کاربرد آن

این بشکه فلزی دهانه باز برای نگهداری و بسته بندی انواع مایعات با دسترسی ساده جهت خالی نمودن سریع، انتخاب مناسبی برای مایعات و محصولات بهداشتی، مواد غذایی و خشکبار و مواد شیمیایی خواهد بود. این نوع از بشکه پلاستیکی دارای رینگ فلزی فیت شونده می باشد که کاربری را آسان و همچنین ایمنی را بالاتر می‌برد.

بشکه نسل جدید پناد پلاستیک

بشکه فلزی PLD-9000 دهانه بسته

بشکه فلزی دهانه بسته به دلیل وجود یک لبه در بالای هر بشکه و نداشتن دستگیره جهت جابه‌جایی (Handle Less)  نسبت به سایر مدل ها از مقاومت بسیار بالایی در برابر تنش و ضربه های وارده برخوردار می باشند.

این بشکه ها از نوع دهانه بسته بوده و دارای دو درب با قطر ۲ و ۲.۵ اینچ می باشند. که به منظور افزایش ایمنی بشکه‌ها، یکی از درب ها به صورت سوپاپ دار طراحی شده تا در موقع تغییرات فشار داخل بشکه نسبت به بیرون آن بر اثر اختلاف ارتفاع و دمای هوا بشکه دچار تغییر حالت  نشود. همچنین هر دو درب با پلمپ های محافظ بسته شده اند تا از درب محافظت نمایند.

کاربرد بشکه فلزی دهانه بسته

این بشکه ها در صنایع روغن و گریس و انواع روغن های سنتتیک و روغن های دنده و روغن های صنعتی به دلیل ویژگی های خاص از جمله نگه داشتن تمیزی روغن در بالاترین سطح ممکن (ناس) قابل استفاده می‌باشد. همچنین این بشکه ها در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع نظامی، صنایع شیمیایی، صنایع غذائی، آرایشی، بهداشتی و شرکت های داروسازی قابل استفاده می باشند.

بشکه فلزی PLD-9000 یا بشکه فلزی ساده؟ یا مزایای بشکه فلزی PLD-9000 نسبت به نوع دیگر بشکه ها چیست؟

بشکه فلزی PLD-9000 نسبت به بشکه فلزی ساده و نوع پلاستیکی آن درای مزیت هایی است که در زیر به برخی از مهم ترین مزیت های بشکه فلزی PLD-9000 خوهیم پرداخت.

بشکه فلزی PLD-9000 در مقایسه با بشکه های فلزی مرسوم، در بسیاری از موارد عملکرد بهتری از خود نشان داده و ذخیره کننده بسیار پایدارتر و مقاوم تری باشد. در ادامه به مقایسه برخی از این برتری ها می‌پردازیم.

 

1. قیمت بشکه فلزی PLD-9000

یکی از عوامل مهم مقایسه این دو بشکه، در نظر گرفتن قیمت است. هزینه بشکه PLD-9000 با توجه به امکانات این بشکه، سود شما و امنیت حمل (با توجه به سامانه حمل و نقل و پشتیبانی فنی اختصاصی پناد پلاستیک) افزایش می یابد. اگر از بشکه ها برای حمل و نقل استفاده می کنید، PLD-9000 قطعا انتخاب شما خواهد بود زیرا صرفه جویی بسیار قابل توجهی در هزینه خواهید داشت.

شاخص های مختلفی در تعیین قیمت این نوع بشکه فلزی تاثیر گذار است از مرغوبیت مواد اولیه گرفته تا تکنولوژی خط تولید در قیمت بشکه فلزی PLD-9000 تاثیر گذار هستند پس در خرید بشکه فلزی PLD-9000 باید به مواردی که بخش مشخصات بشکه فلزی PLD-9000 گفته شده است بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مورد دیگری که در مقایسه قیمت بشکه فلزی PLD-9000 نسبت به بشکه های دیگر باید در نظر گرفت هزینه های جانبی است که معمولا در خرید بشکه فلزی ساده به آن خیلی توجهی نمی شود در حالی که خیلی مهم است به عنوان مثال شما بعد از خرید بشکه فلزی ساده نیاز به اپوکسی کاری آن دارید که خود این کار، هم هزینه بر است و هم باعث اتلاف وقت و انرژی می شود.

 

2. وزن بشکه فلزی PLD-9000

یکی دیگر از عوامل مهمی که باید در نظر گرفت، به خصوص زمانی که حمل و نقل یا ذخیره سازی نیاز است، وزن است. بشکه PLD-9000 به طور متوسط تقریباً نصف یک بشکه فلزی ساده وزن دارد. در نظر بگیرید که برای تعیین وزن کل، باید وزن بشکه را با وزن کالای ذخیره شده در آن جمع کنید.

 

3. ذخیره سازی مواد غذایی / مایعات

استفاده از بشکه فلزی ساده برای ذخیره مایعات و مواد غذایی یک گزینه مناسب نیست. زیرا آب و سایر مایعات حاوی ترکیب هایی از کلر و مولکول های اکسیژن هستند که باعث خوردگی فلز و مخلوط شدن با مایع می‌شود.

از نظر نگهداری مایعاتی مانند آب، بشکه PLD-9000 انتخاب بهتری می‌باشد.  بشکه های فلزی نسل جدید پناد پلاستیک از ایجاد طعم غیرعادی اقلام ذخیره شده جلوگیری می‌کنند. در نتیجه بهترین ذخیره کننده برای مواد غذایی و مایعات می‌باشند.

 

4. مقاوم در برابر مواد سمی و خورنده

حمل مواد شیمیایی سمی و خورنده  باید در بشکه‌های پلاستیکی صورت گیرد، زیرا تمایل به واکنش‌پذیری ندارند. اما بشکه های پلاستیکی رایج در برابر برخی مواد شیمیایی مقاومت ندارند. بشکه فلزی PLD-9000 از نسل بشکه های واکنش ناپذیر بوده و برای ذخیره انواع مواد شیمیایی، سمی و خورنده مطمئن و ایمن ترین انتخاب می‌باشد.

 

ویژگی های منحصر به فرد بشکه فلزی PLD-9000

دوام بالا و مقاوم در برابر ضربه

با استفاده از این بشکه ها ایمن ترین حمل و نقل و ذخیره را تجربه خواهید کرد. این بشکه ها به نحوی طراحی شده‌اند که در فشار بالا نیز محصول را به خوبی نگهداری کنند. همچنین بشکه فلزی PLD-9000 تحت تست سقوط قرار می‌گیرند تا استحکام و ضربه پذیری آنها بررسی شود.

انعطاف پذیری بشکه فلزی PLD-9000

یکی از ویژگی های این نوع بشکه ها دارا بودن انعطاف پذیری است که در هنگام سقوط و یا قرار گرفتن در فشار به واسطه خاصیت انعطاف پذیری که دارد دوباره به شکل اولیه خود باز می گردد و تغییر شکل قابل ملاحظه ای بر روی آن اتفاق نمی افتد.

قابلیت استفاده مجدد بشکه فلزی PLD-9000

برخلاف بشکه های فلزی ساده بشکه های فلزی نسل جدید پناد پلاستیک می‌توانند بارها و بارها بدون هیچ مشکلی استفاده شوند. فقط پس از هر بار مصرف با شست و شوی مناسب می‎توان تا سال ها مواد مختلف را در آنها بدون هیچ نگرانی ذخیره کرد.

مقاوم بودن بشکه فلزی PLD-9000  در برابر اشعه فرابنفش

از مهم ترین ویژگی های این بشکه ها مقاومت فوق العاده در برابر اشعه فرابنفش و جلوگیری از عبور نور می‌باشد. بشکه های PLD-9000 اجازه عبور نور و همچنین اشعه فرانبفش را نمی‌دهند. در نتیجه محصولات در ایمن ترین شرایط درون بشکه ذخیره می‌شوند. تست عبور نور بر روی همه بشکه های پناد پلاستیک انجام می‌شود.

عدم بیرون ریختن محصولات در این نوع بشکه

در بشکه های PLD-9000 محصولات شما به بیرون درز نخواهد کرد. بیشتر این بشکه ها دارای کمربند فلزی می‌باشند. بنابراین خواهید توانست محصولات خود را بدون ایجاد خراب کاری در طول مسیر جابجا نمایید. حتی اگر نیاز به طی مسیر طولانی باشد. بسیاری از بشکه ‌های پلاستیکی قدیمی و یا بشکه های فلزی ساده در مسیرهای طولانی نشتی زیادی دارند. با نسل جدید بشکه های پناد پلاستیک می‌توانید جلوی از بین رفتن محصولات خود را بگیرید.

رهگیری بشکه فلزی با قابلیت انواع چاپ

پناد پلاستیک در کنار بشکه های PLD-9000 برای شما امکان چاپ و رهگیری بشکه را فراهم کرده است که در حمل و نقل ایمن و مطمئن نقش کلیدی دارد.

نتیجه گیری

جدیدترین محصول شرکت پناد پلاستیک یا همان بشکه نسل جدید فلزی PLD-9000 از بروزترین، پیشرفته ترین و ایمن ترین بشکه های تولید شده در کشور می‌باشد. استحکام، ایمنی، مقاومت، دوام و طول عمر آن چیزی است که در این بشکه ها خواهید دید. بشکه فلزی PLD-9000 برای ذخیره انواع محصولات بهینه سازی شده و دارای گواهینامه های بین المللی UN، FDA و ISO می‌باشد. امکان چاپ، رهگیری و قرار گرفنن تحت تست های مختلف از ویژگی‌های منحصر به فرد این بشکه می‌باشد.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.