بشکه آبی پلاستیکی

بشکه آبی پلاستیکی

بشکه پلاستیکی 220 بخشی از طیف وسیعی از دبه ها و بشکه های ویژه غذایی ما است. از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ساخته شده است، ضد آب و بی بو است و می تواند برای بسته بندی محصولات غذایی طبق (FDA) یا ONU مورد استفاده قرار گیرد.

با ظرفیت 220 لیتر، ظرفیت ذخیره سازی زیادی را به شما ارائه می دهد و همچنین به شما این امکان را می دهد که محصولات چسبناک، مایع یا شیمیایی را کنترل و حمل کنید. در قسمت بالای بشکه کپ هایی مشاهده می کنید که می توانید آن ها را پر کنید، خالی کنید و آن را ببندید.

بنابراین بشکه ای با روش باز کردن جزئی و ساده است. وزن این بشکه ها متناسب با درب، ضخامت بدنه و کاربردشان متفاوت است.

به همراه خرید این محصول از ما، می توانید لوازم جانبی آن را از فروشگاه آنلاین ما سفارش دهید تا آن را تکمیل کنید و از این طریق با نیازهای خود تطبیقش دهید. در برابر خوردگی مقاوم است و می تواند در محیط داخلی یا خارجی مورد استفاده قرار گیرد.

و همانطور که برای مصارف متعددی مناسب است، به همان اندازه نیز اقتصادی است! می توانید بشکه آبی پلاستیکی مورد نظر خود را از ما با بهترین قیمت خریداری بفرمایید.

بشکه آبی پلاستیکی

بشکه های پلاستیکی محفظه های پلاستیکی بزرگ سختی هستند که ذخیره و حمل و نقل محصولات مایع و جامد را تسهیل می بخشند. مدل های بسیاری برای پاسخگویی به کلیه درخواست های افراد از نظر حجم، دهانه بشکه و مواد سازنده در بازار موجود هستند.

بشکه آبی پلاستیکی 220 در زمینه سیاه
بشکه پلاستیکی

انواع بشکه

مدل های بسیار زیاد و متنوعی از بشکه های پلاستیکی وجود دارند. انواعی که دارای درپوش هستند برای ذخیره و حمل مایعات چه شیمیایی و چه مواد غذایی مناسب هستند. در حالی که بشکه های پلاستیکی کاملاً باز (بدون درب و پلمپ) هم برای نگهداری و جابجایی مایعات و هم برای محصولات جامد مناسب هستند.

علاوه بر این، این بشکه ها را می توان در حجم های زیادی یافت: از 30 لیتری تا 220 لیتری. برخی از آنها دارای تسمه هایی در قسمت های کناری بشکه برای تسهیل در جا به جاییشان هستند. البته این موضوع را هم فراموش نکنید بشکه های پلی اتیلنی یا با پلمپ و یا با درب پیچ دار که مجهز به امکان آب بندی است، بسته شده اند.

مزایای بشکه آبی پلاستیکی

بشکه های پلاستیکی مزایای بسیاری دارند. به لطف مواد مورد استفاده در ساختارشان، پلاستیک، وزن آنها بسیار کاهش یافته و بنابراین راحت تر می توان آنها را کنترل و حمل و نقل کرد.

همچنین به لطف دهانه باز وسیع آن ها می توان هم کالاهای مایع و هم جامد را ذخیره کرد. همچنین بشکه های پلاستیکی امر بهینه سازی فضا را تسهیل می بخشند زیرا می توانند با هم همپوشانی داشته باشند.

6 دلیل استفاده از بشکه های پلاستیکی

پلاستیک ماده ای کاربردی است. در پناد پلاستیک، ما همه کاره بودن و انعطاف پذیری این بشکه ها را برای ایجاد طیف گسترده ای از محصولات خانگی که برای آسان تر کردن زندگی روزمره شما طراحی شده اند، مورد استفاده قرار داده و پخش می کنیم. به دلایلی که در زیر ذکر شده اند:

مقاوم و ایمن است

ایمنی و آسایش مصرف کنندگان در اولویت قرار دارد. پلاستیک بسیار محکم و مقاوم در برابر ضربه، به عنوان مثال بر خلاف شیشه که می تواند بشکند، هیچ خطری را ایجاد نمی کند. علاوه بر این، پلاستیک مورد استفاده در بشکه های مواد غذایی ما به شما این امکان را می دهد تا با محافظت از آن ها در برابر تمامی باکتری های خطرناک، مواد غذایی خود را حفظ کنید.

ماده ای بادوام است

پلاستیک در برابر تهاجمات خارجی و در برابر شیمیایی ترین مواد بسیار مقاوم است. نسبت به خوردگی و زنگ زدن مقاوم است. طول عمر آن طولانی است. ساییدگی در آن ها بسیار کند اتفاق می افتد و نگهداری شان آسان است. ما از بشکه آبی پلاستیکی استفاده می کنیم و پس از پایان عمرش دوباره آن را مورد استفاده قرار می دهیم.

بشکه پلاستیکی با دوام
بشکه با دوام

به راحتی قابل بازیافت است

اجرای چرخه های بازیافت، زندگی ای دوم به سطل زباله ها، سبد ها، جعبه ها، و سایر محصولات مشابه می بخشد! در پنادپلاستیک، ما عمدتاً از پلی اتیلن، یک ماده پلاستیکی که به راحتی قابل بازیافت است استفاده می کنیم.

محفوظ از خطا و شکست است

پلاستیک با توجه به استحکام و ضد خوردگی اش دربرابر هر آزمایش و تستی، مناسب استفاده در اکثر صنایع است. به طور مثال بشکه ای که در حال حاضر در شرکتی که با دمای بالا کار می کند مورد استفاده قرار می گیرد می تواند مستقیما به شرکتی که با دمای بسیار پایین کار می کند منتقل شده و مجددا مورد استفاده قرار بگیرد.

سبک وزن است

این مزیت متوجه حال افرادی است که بشکه آبی پلاستیکی را به جهت ارزان بودنش انتخاب کرده اند، به این دلیل که برای جا به جایی و حمل و نقل این محصول احتیاجی به ابزار و ماشین آلات جانبی نیست و در صرف هزینه ها صرفه جویی زیادی به عمل می آید.

مقرون به صرفه است

پلاستیک ارزان است. ارزان تر از چوب، فلز یا شیشه؛ و به ما این امکان را می دهد تا محصولات با کیفیت و با قیمت کاهش یافته را به شما ارائه دهیم. مراحل و محصولات ذخیره سازی ما، ساخته شده از پلاستیک به جای چوب یا فلز، ظرافت، کارایی و قیمت مناسب را با هم ترکیب کرده و به بهترین گزینه برای انتخاب شما تبدیل شده اند.

دو بشکه آبی پلاستیکی
بشکه پلاستیکی ارزان
سخن آخر

بشکه پلاستیکی 220 خود را از فروشگاهی معتبر مانند پناد پلاستیک سفارش دهید تا دقیقا همان ویژگی هایی که در رابطه با محصول گفته شده را در آن مشاهده کنید.

بشکه های تولیدی ما انواع تست ها و بررسی ها را به جهت کسب اطمینان از صحت محصول و کارایی مناسب آن پشت سر می گذارند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.