انواع بشکه پلاستیکی 220

انواع بشکه پلاستیکی 220

در جهان صنعتی امروز، کارخانه دار ها و کسانی ک به نوعی با صنایعی مرتبط اند که برای حمل و نقل امن مواد مورد نظرشان به ابزاری مناسب، با کیفیت و با هزینه ای مقرون به صرفه احتیاج دارند، یکی از بهترین گزینه های انتخابی بشکه های پلاستیکی 220 هستند. حتما تا کنون با این بشکه یا برخورد داشته اید یا درباره شان شنیده اید. اگر اینطور نیست نگران نباشید، ما در این مطلب تمام نکاتی را که لازم است در رابطه با انواع بشکه پلاستیکی بدانید را به شما خواهیم گفت.

انواع بشکه پلاستیکی

بشکه های پلاستیکی

اولین سوالی که برای هر مصرف کننده و خریداری پیش می آید این است که این بشکه ها از چه موادی ساخته شده اند و روند تولیدشان به چه صورت است. بشکه های پلاستیکی همانطور که از اسمشان پیدا است، از مواد پلاستیکی ساخته می شوند، این پلاستیک ها می توانند PVC، پلی اتیلن با تراکم بالا، پلی اتیلن با تراکم پایین، نایلون و پلی استایرن و … باشند. که ما در رابطه با بشکه های پلی اتیلنی که طی پروسه قالب سازی چرخشی ساخته می شوند توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

انواع بشکه پلاستیکی 220

بشکه های پلاستیکی متناسب با جنبه های مختلفی اعم از موادی که حمل می کنند، مواد سازنده و عملکردشان طبقه بندی و دسته بندی می شوند.

انواع بشکه از نظر دهانه

به دو نوع دهانه باز و دهانه بسته تقسیم می شوند. بشکه های دهانه باز معمولا برای ذخیره و حمل انواع مایعات، مواد غذایی و همچنین موادی که خطر خاصی ندارند مورد استفاده قرار می گیرند. از مزیت های این بشکه ها سرعت و سهولت در تخلیه بار است. بشکه های دهانه بسته برای انواع و اقسام مواد از شیمیایی گرفته تا داروسازی مورد استفاده قرار می گیرند. از مزیت های بشکه های دهانه بسته امنیت تضمین شده موادی است که درون بشکه حمل می شوند.

انواع بشکه از نظر شکل ظاهری

بشکه ها به دو صورت عمودی و افقی می توانند تولید شوند که هر کدام کاربرد های خودش را دارد. به طور معمول بشکه های عمودی برای قرار گیری در سطوح صاف و ثابت مناسب هستند و بشکه های افقی را معمولا پشت کامیون ها و یا ماشین های سنگینی که در حرکت اند قرار می دهند.

انواع بشکه پلاستیکی از نظر مواد ذخیره شده

بشکه های پلاستیکی به سبب طریقه ساخت و ویژگی های ساختاری می توانند مواد شیمیایی، مواد غذایی و روغن های صنعتی را ذخیره، حمل و نقل و حفظ و نگهداری کنند.

مخازن آب

اگر این مخازن برای حمل آب شرب مورد استفاده قرار بگیرند باید حتما دارای پروانه بهداشتی و استانداردهای لازم باشند. نکات مثبت در رابطه با بشکه های پلاستیکی مخصوص حمل آب ایجاد نشدن جلبک درون بشکه و قابلیت خنک نگه داشتن آب است.

مخازن حمل سوخت

از این مخازن جهت حمل و نگه داری مواد قابل اشتعال استفاده می شود. برای حمل مواد خطرناک این بشکه ها بسیار مناسب هستند.

مخازن مواد شیمیایی

حمل مواد شیمایی خورنده و واکنش دهنده شدید مانند سولفوریک اسید با این مخازن امکان پذیر است. زیرا بشکه های پلاستیکی در برابر خوردگی توسط مواد شیمیایی مقاوم هستند.

مخازن روغن صنعتی

این مخازن می توانند انواع مختلف روغن های صنعتی را حمل کنند. تقریبا مشابه مخازن حمل سوخت هستند فقط در مواد سازنده بشکه ممکن است با هم تفاوت داشته باشند.

مخازن مواد غذایی

بشکه های مخصوص حمل مواد غذایی دارای پروانه های بهداشتی هستند تا خریداران اطمینان یابند آسیبی به مواد غذاییشان هنگام حمل با بشکه ها نمی رسد. انواع و اقسام مواد غذایی قابلیت حمل شدن با بشکه های پلاستیکی را دارند.

کاربرد بشکه پلاستیکی 220

از عمده ترین کاربرد های بشکه پلاستیکی 220 قابلیت های آن در حمل و ذخیره سازی طیف گسترده ای از مواد است. محصولاتی مانند مواد غذایی، مواد شیمیایی، مواد دارویی، انواع مایعات و تمامی موادی که خریدار قصد جا به جایی اش با این بشکه ها را دارد. از آن جایی که این بشکه ها در مصارف و صنایع گوناگونی کاربرد دارند می توانند در مصارف دیگری به جز حمل و نقل نیز مورد استفاده قرار بگیرند. به عنوان مثال در کشاورزی برای آب دهی و امور مربوط به کوددهی، و یا در مصارف خانگی نیز کاربرد دارند.

مزایا

  • مقاومت در برابر تاثیرات اشعه UV
  • دارای استانداردهای لازم جهت ذخیره انواع مواد
  • سهولت در نصب و حمل و نقل
  • هزینه بسیار پایین نسبت به مخازن با جنس های دیگر
  • مقاومت در برابر خوردگی و آسیب های از این قبیل
  • قابلیت استفاده مکرر
  • انعطاف پذیری بالا در برابر مواد مختلف
  • قابلیت سفارشی سازی در سایز ها و اشکال مختلف
  • عدم نشتی
  • یکنواختی دیواره های بشکه
  • قابلیت بازیافت
  • دوام و ماندگاری بالا

انتهایی

خرید و فروش انواع بشکه های پلاستیکی یا همان مخازن پلی اتیلنی امروزه بسیار بیشتر از زمان های گذشته است، به این دلیل که خریداران تازه با ویژگی ها، کاربردها و مزایای این بشکه ها آشنا شده اند. شرکت پناد پلاستیک، تولیدکننده بشکه 220، از مرغوب ترین مواد برای ساخت این مخازن استفاده می کند و بشکه های پلاستیکی 220 با کیفیت و مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.