انواع بشکه و موارد استفاده از آنها

انواع بشکه و موارد استفاده از آنها

انواع بشکه و موارد استفاده از آنها

بشکه نقش مهمی در سهولت زندگی انسان دارد. بشکه ها در زمینه های مختلفی مانند صنایع، خانه، مراقبت های بهداشتی، مدیریت زباله، تجارت و غیره استفاده می شوند. در ادامه با جزئیات بیشتر در مورد انواع بشکه ها و تفاوت آنها با یکدیگر و مورد خدماتی که ارائه می دهند آشنا میشویم.

بشکه پلاستیکی

ظروفی هستند که برای نگهداری محصولات مایع و جامد خطرناک یا غیر خطرناک استفاده می شوند. آنها می توانند تا 200 لیتر از این مواد و حداقل مقدار 55 لیتر را در خود جای دهند. بشکه پلاستیکی بیشتر برای مصارف صنعتی استفاده می شود. این بشکه پلاستیکی از HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا) ساخته شده است.
بشکه پلی اتیلنی به دو نوع تقسیم می شود: دهانه باز و دهانه بسته.

چه چیزی آنها را از یکدیگر متمایز می کند؟

بشکه پلاستیکی دهانه بسته برای آب و سایر محصولات مایع است. این بشکه پلی اتیلنی دهانه باز را می توان برای مایع نیز استفاده کرد، اما در درجه اول برای محصولات خشک است.

بشکه دهانه باز (یا رویه باز با درب) به شما این امکان را می دهد که با محصول خود راحت تر وارد و خارج از بشکه کنید. آنها با فرآیندی که معمولاً به عنوان قالب گیری دمشی شناخته می شود تولید می شوند و در اندازه های مختلف به عنوان مثال در دسترس هستند. مثل 30، 55 و 220 لیتری.

بشکه فلزی

انواع بشکه

بشکه هایی از این نوع معمولاً برای حاوی مواد خطرناک استفاده می شوند. آنها ظروف با دوامی هستند و حداکثر محافظت را تضمین می کنند که استفاده از آنها را واقعاً ایمن می کند. آنها می توانند تا 250 لیتر مواد را در خود جای دهند.

سطل

سطل

نوعی ظرف است که عمدتاً در صنعت حمل و نقل استفاده می شود. ظرفیت آنها حدود 4 تا 50 لیتر است. آنها از فولاد، آلومینیوم، فیبر، ورق قلع، مقوا و پلاستیک ساخته شده اند. سطل ها برای انواع سیالات و مواد قابل جریان مانند رنگ استفاده می شوند.

بشکه فیبری

بشکه فیبری

بشکه فیبری عمدتاً برای برآورده کردن الزامات بسته بندی مختلف استفاده می شود. برای صنایع شیمیایی، دارویی، چسب، رنگ یا صنایع غذایی استفاده میشوند. آنها به عنوان بسیار بادوام شناخته شده اند. دو نوع درام فیبر وجود دارد: Lock-rim و All-fiber. آنها می توانند تا 250 لیتر مایع یا هر ماده دیگری را در خود جای دهند.

بشکه فیبری Lock-rim

بشکه فیبری Lock-rim دارای استحکام بیشتری نسبت به بشکه تمام فیبری است. آنها یک راه حل عالی برای نگهداری و حمل و نقل انواع مواد هستند که ممکن است خشک، جامد یا مایع باشند.

بشکه فیبری All-fiber

بشکه های تمام فیبری راه حلی عالی برای نگهداری و نگهداری مواد خشک یا جامد هستند. آنها ضایعات را کاهش می دهند، مقرون به صرفه هستند و در ابعاد مختلف در دسترس هستند. آنها را می توان به راحتی باز و بسته کرد و امکان پر کردن و توزیع سریع و کارآمد را فراهم می کند.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.